Kendini halsiz yorgun hissettiğimde koşarak giderim banyoya
1
0 Yorumla
Gizli Üye
(25-29)
+1 yıl
Evden cikmamisim 1 gun boyunca aynaya bakinca da bir eksiklik var diyorum saclarim da cok sonuk hic dusunmeden kendimi dusa atarim boyle durumlarda. Genelde haftasonlari. Sirf kendimi guzel hissetmek icin
Geceleri yorgun olduğumda, duşa girip saçlarımı kurutup yorganı kafama kadar çekip dışarıda yağan yağmurun sesi ve kaloriferden vuran sıcağın keyfiyle yaru uykulu yarı uyanık olarak mayışmak... Sabaha hiçbir işin olmadığı düşüncesinin hazzı...
Duş yapmak insanı gerçekten dinlendiriyor, stres attırıyor, günün yorgunluğu gidiyor. Zaten bir de o temiz olmanın verdiği his ayrı bir güzel bunlara bir de duş jelinin vermiş olduğu mis kokusu insanı hepten rahatlatıyor
Sigarayı 10 ay önce bıraktım ve biri yanımda sigara içince duşa koşasım geliyor :D
0
0 Yorumla
Gizli Üye
(25-29)
+1 yıl
Ciğerci kokoreçcinin dumanina maruz kaldiysam ve ameliyathanenin o bir türlü alışamadıgim yanik kan kokusu üstüme sindikten sonra. Ama dus alsam da ne yaparsam yapıyım gitmiyo..
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
358Cevap
Günün stresini güzel bir dışla atarım. Pure Line'ın o rahatlatıcı kokularıyla 10/10 bir duş keyfi oluyor.
Büyüleyici kokuların etkisiyle hem cildimizi hem de ruhumuzu şımartmayı arzuladığımız an! tam benlik :)
Kesinlikle Antalyanın yaz sıcağında her gün her saat 😂👌
Simdi kış kuzum
@dolarzengini59 yaz sıcağında dedim zaten
Yaseminli olanı kullanıyorum kokusu çok güzel ama, biraz daha kalıcı olsa daha güzel olurdu😊
Şu ana kadar denemedim ama sayende denemeye karar kıldım. 😇
Ve saçının yeteri kadar kabarık olmadığı o an (kıvırcığım)
Kendini halsiz yorgun hissettiğimde koşarak giderim banyoya
Evden cikmamisim 1 gun boyunca aynaya bakinca da bir eksiklik var diyorum saclarim da cok sonuk hic dusunmeden kendimi dusa atarim boyle durumlarda. Genelde haftasonlari. Sirf kendimi guzel hissetmek icin
En sevdiğim duş 🚿, girip 1 saati bulur çok mutlu oluyorum.
Geceleri yorgun olduğumda, duşa girip saçlarımı kurutup yorganı kafama kadar çekip dışarıda yağan yağmurun sesi ve kaloriferden vuran sıcağın keyfiyle yaru uykulu yarı uyanık olarak mayışmak... Sabaha hiçbir işin olmadığı düşüncesinin hazzı...
Duş yapmak insanı gerçekten dinlendiriyor, stres attırıyor, günün yorgunluğu gidiyor. Zaten bir de o temiz olmanın verdiği his ayrı bir güzel bunlara bir de duş jelinin vermiş olduğu mis kokusu insanı hepten rahatlatıyor
Moralim bozukken suyun altina girmek rahatlatici geliyor
Günde iki defa biri sabah kalkınca işe gitmeden, diğeri de yatarken :)
sadece cok terledıgımde atmayı cok ıstıyorum gerı kalan butun durumlara dayanırım
Yorgun bir günün ardından ılık bir duş insanı gerçekten dinlendiriyor.
Spordan gelir gelmez. Ter ve yorgunluğu almaya birebir.
Kimyasal madde içermemeli. Hem bedeni rahatlatmalı hem de kokusu vücutta kalıcı olmalı..
ben okuldan geldiğim zaman kendimi hemen duşa atmak istiyorum çok iyi geliyor
Katki maddeleri olmayacak dog özlü olanlari tercih ederim hep
Sabah uyanınca ve spor sonrası, kendimi direkt duşta buluyorum
1 numara her zaman işe yaramıştır çünkü sabahları uyanmak için birebir :)
Yaz aylarında her dakika kendimi duşa atmak istiyorum. Gireyim çıkmayayım yani o derece.
Spor sonrası Ve yorgun geçen bir günün ardından yapılan duş. ❤
Kesinlikle spor sonrası ve deli gibi hastayken ılık bir duş mükemmel
Spordan çıkıcaksın böyle kan ter içinde her yerin ağrıyor müziği açıcaksın sıcacık duşunu alıcaksın 10/10
ben buraya nasıl geldim daha demin evdeydim denen andan sonra duşa koşulmalı
jakuzide şöyle güzel bir aromayla keyif yapmakta bir başka oluyor :D
terlediğim an koşarak kendimi duşa atmak istediğim an
Duş jelleri hep koku bıraktığı konusunda rağbet görüyor fakat hiçbir marka beklentimi karşılayamadı
Halı saha maçından döndükten sonra koşa koşa duşa giriyorum 😀
Şöyle küvette köpürte köpürte bir duş muazzam olur
efsane
tavsiye ediyorum
koşun koşun alın genjler
Yorgunluk sonrası alınan duşla beraber üstüne güzel bir uyku 💤
Büyüleyici kokuların etkisiyle hem cildimizi hem de ruhumuzu şımartmayı arzuladığımız an!
Moralim bozuk olunca duş iyi geliyor yani sık sık alıyorum
Bence en rahatlatıcı spordan sonraki alınan duş bunun tarifi yok 😌
Sigarayı 10 ay önce bıraktım ve biri yanımda sigara içince duşa koşasım geliyor :D
Ciğerci kokoreçcinin dumanina maruz kaldiysam ve ameliyathanenin o bir türlü alışamadıgim yanik kan kokusu üstüme sindikten sonra. Ama dus alsam da ne yaparsam yapıyım gitmiyo..
Canim cok. kitu meslek secmisin
@dolarzengini59 3. Yilim ve birakmayi düşünüyorum gercekten yapamiyorum sirf kokudan ama.. maske hicbir işe yaramiyor boyle sacina elime koluna falan siniyo, en kötüsü de ciğerine siniyor iyyyyggg
Tam. olarak görevin ne bölüm. Yeri degistirelimciddiyim nerde yasiyorsun
Şükür ki hastaneler de sözümüz geciyor
O kadar doğru ki günün sonunda kendimi duşa atmak için sabırsızlanıyorum
Genel olarak kilom olduğu için çok çabuk terlerim aşırı rahatsız olurum koşa koşa duşa
Yaz... Kış... Ayırt etmeden hergün yıkanırım üsenmeden günde 10 15 dk ayırmak çok degil...
Her sabah uyandımda ve akşam iş dönüşü kendimi mutlu hissetmek istedim her an
Dışarıdan gelen ve modumuzu düşüren kötü kokuların üstümüze sindiğini fark ettiğimiz an fenaa
4 5 6 hepsi bana uyuyor. Yani bu durumlarda dogru duşa
İtiraf etmek gerekirse kokusu mükemmel ve kalıcı 🌸
Güne iyi başlama çabalarımıza rağmen uykuya yenik düştüğümüzü hissettiğimiz an
Yorgun olduğumda ve kendimi kötü hissettiğim anlarda duş gibisi yok
Vallahi ben her gün yıkanırım çünkü duş almak insanı rahatlatır temizletir
Dışarıda tuvalete gitmek zorunda kalmışsam eve geldiğim gibi duşa giriyorum
Yaz aylarında günde üç dört kez duş almazsam fenalık geçiriyorum.
İsten gelince dus aliyorum, misil misil uyuyorum, tipki bebek gibi
Terleme daha önce tabi ki onun ardından stres ve ölü toprağını atmak diyebiliriz 🤷🏻♀️
Harika. bir duş deneyimim gerçi duş işte matah birşey degil
duş yapmak için bahane aramam yaz kış her gün duş yaparım mutlaka
fakat pure line duş jellerinin kokusu çok hoş gerçekten
İşte, bu benim, teşekkür ediyorum emeğine sağlık.:)
Yazdıklarınıza katılıyorum okumadım bile ama neyse eminim doğrudur :D
Sıcak ve nemli antalya yazında o buz gibi duş gerçekten çok iyi geliyor <3
Yorgun, bitkin ve uzun bir günün ardından en güzel terapidir duş.. ❤️
orman yürüyüşü yaptığımda gerçekten koşar adım gidiyorum duşa
Yeterince yorulduktan sonra kendimi suyun altına atayım yeter