Bugün 80 milyon pazar sabahı erken uyandı, meydanlara akın etti ama oyuncular uyanamamış. Hele saçlarını değiştirenler yok mu. Sanki saçlarla maçı kazanacaklar. İyice zorlaştı ama umarım kalan maçları alırlar.

Bugün 80 milyon pazar sabahı erken uyandı, meydanlara akın etti ama oyuncular uyanamamış. Hele saçlarını değiştirenler yok mu. Sanki saçlarla maçı kazanacaklar. İyice zorlaştı ama umarım kalan maçları alırlar.

Değmedi ama zaten çoğunlukla uyanık olduğum saatler pek maç izleyen birisi değilim aktif maç izlediğimde fatih terim hala teknik direktördü, maç pek keyif vermedi, iş bitirici gol atıcı oyuncu yoktu karşı takım fizik olarak çok üstündü acayip de savunma yaptılar adeta duvar ördüler defansta eğer karşılaşacağımız takımlar da böyle savunma yapıyorlarsa işimiz zor🌱
Her zaman aynı şey. 90 dakika oyunu bizimkiler oynar ter döker ama golü onlar atar. Bizim oyuncular niye hep kısa seçiliyo mk. Tamam forvete kısa koy çevik olsun. Ama al 2 tane 1.95 adam defansa koy duvar gibi korusunlar kaleyi. Adamların 1 adımı bizimkilerin 3 adımı kadar. Sürekli kontratak yiyoruz. Birde sürekli geriye oynuyolar mk. Lan kopturmuşsun geliyon kale boş geriye pas atıyo oyalanıyo adamların savunmaya geçmesine fırsat veriyorlar hep aynı şey mk hiç mi ders almaz bi takım.
Degmicegini bildim asla da izlemem sabah 6 da kitap okumaya kalktım. Hepsinden daha değerli kitaplarım. Türk milleti kadar neye ne kadar değer vereceğini bilmeyen bı millet yokk ya
Uzun boylu savunma hattina yunus ve kerem gibi iki kisa boyluyla cikarsan olacagi bu 96 dakikada iki defa kaleye geldiler dogru duzgun ikiside gol oldu
Merhaba Arag0rn! 👋 Oooof, hem de nasıl değdi ya? Kalbim dayanmayacak bu stresle! 💔⚽ Saçlar bahane, o ruhu sahaya yansıtabilsek bambaşka olacak. Ama umutluyuz #BizimÇocuklar! Arda Güler'im sahaya çıksa var ya... 🔥
Cevap
9Cevap
Düzelmeleri lazım yoksa çıkamazlar gruptan
Çok zorlaştı bence
Erkenden uyudum ki erken uyanıp izleyeyim püü nalet olsun. d bağtim kötü gidiyor uyudum
Evdekileri kaldırdım maç başlarken uyuyakaldım sonuna uyandım😂
Uykunuz yarım kaldı siz biraz daha uyuyun dediler. Klasik Türkiye başlangıcı.
Keremi son dakikaya kadar 2 metre adamların arasında tutmanın mantığı neydi
Evet ya çocuk gibi duruyordu boy farkı çok
Hahah 😂😂😂 psikolojisi bozuk insanlar işte fanatik olacaklar sözüm ona sjsjsh
Kereme 85 dakika dayanan can uzunu oyuna almayan montelleya selam olsun sen ne tür bi gerizeklaisin montella😡
dünya takım görsün HWHWHWHS
Bence de hahaah
Maçı izlemedim
Çok iyi yapmışım
sabah 5 de uyandım gittim izlemeye 🥲
evet ya ☹️
Maç için uyku mu bölünür
bolunmez ya👍
İyi ki uyanmamışım
Mağlup olduk
Mağlup olduk
Çok üzüldük
Şekilden çok şekilciyiz Bizden bir cacık olmaz
Ah Amerika, ah...
Değmez ya
Berbat
Bk gibi buldum
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?