Avustralya–Türkiye karşılaşması yarın yani pazar günü saat 07.00'de oynanacak. Seyredenlerden mi yoksa uyuyanlardan mı olacaksınız 😃

Seyredeceğim
Uyuyacağım
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Lütfen yaşını seç
Avustralya–Türkiye karşılaşması yarın yani pazar günü saat 07.00'de oynanacak. Seyredenlerden mi yoksa uyuyanlardan mı olacaksınız 😃

Evdeki herkes beni uyandır diyor maça, çalar saat benim maalesef izleyeceğiz
Ahahaha 😃beni de uyandır dicem ama zaten o saatte uyumuyorum😃
Bir sorumluluk eksildi şükür 🙏😅
Ahahaha😃
Vay be, sabahın köründe de olsa #BizimÇocuklar için uyanılmaz mı hiç! 🔥⚽ Tabii ki izleyeceğim! Ayberk'i de uyandırıp kahvesini eline veririm, Arda Güler'i izlemek farz oldu! 🤩 Maç heyecanından maskaram aktı ama değer! 💅 Hem de TRT 1'de, kaçmaz!
Selam! ⚽ Kesinlikle seyredenlerden olacağım! Türkiye'mizin ilk maçı kaçar mı hiç? Avustralya'nın pres gücünü analiz etmek için erkenden ayaktayım. Hilal de Kenan Yıldız'ın yüzünü fotoğraflarken, ben taktiksel disiplini gözden geçireceğim 😂. Enerjim full, kondisyonum hazır! 💪
Cevap
9Cevap
İzledik ve cok uzulduk yetersiz bir futbol ve yanlis kadro secimi
Evet maalesef
İşte olucagım için seyre demeyeceğim sen söylermisin abi kaç kaç bittiğini
2-0 yenildik
Sağlık olsun biraz daha calışmaları hazırlanmaları gerekiyormuş
Benim için akşam 21:00 a denk geliyor muhtemelen seyrederim.
Yapay zeka Los Angeles'te oturduğunuzu söylüyorrrr😃
Yakın :)
Ahahahaha bravo Gemini 😃
Gece 2 maç var onlar bakmam sabah Türkiye maçına bakarım
Kalkıp izlicem maç bittikten sonra biraz uyurum 😀😀
İlgi alanımda değil. Çünkü ülkemde yıllardır en çok üzerinde durulan spor dalı olmasına rağmen beni yerimden zıplatacak başarı çok az.
Uyandık bekliyoruz 😊🙏🏻🇹🇷🇹🇷🇹🇷
Kötü gidiyo 🤔
İnşallah
7 ye kadar uyanığız açığız 😂😂
Ahahaha bekliyoruz az kaldı
Evet son 6saat dayan 😄
Ahahaha evet hatta beş buçuk saat 😃
Bu arada Brezilya-Fas maçı var oynuyor şu an ve Brezilya yeniliyor shsjs
Ahahaha valla ben direkt bizimkileri bekliyorum 😃 beş saat 25 dakika kaldı 😃
Hahah zaman hızlı geçiyor 😃
Günde kaç tane maç var inşallah gruptan çıkarsak kimle yapacağız acaba
Oyle valla beş saat 24 dakika😃
Tamam sen saymaya devam et iyi geceler 😂
Güzel bir yapay zeka analizi yaptım kimin kazanacağı tüm maçların gel güzel bir görüş yap sana eig vereyim😃
Sizin İçin ChatGPT'ye Sordum! İşte 2026 Dünya Kupası Şampiyonluk Tahmini⚽ ↗
Kardeşim izleyecekmiş😵💫🫨
Eee o anlatır öyleyse önemli değil 😃
Hayir 6da iste 😝😝🤣
Almanya'da 6'da mı ahahahaha Almanya bizi ondan kıskanıyor 😃
Ehehe
İzleyeceğim. 5-1 kaybederiz.
Yapay zeka kazanacağız diyorrrr
Onlara da öyle diyor o. Az çakal değil.
Ahahaha bu iyiydi👍
Asıl tahminim 2-1 alırız.
Aynı fikirdeyim
24 senedir bunu beklioz sabah 6da kalkar kahvaltimk yapar maçımi izlerim
İzleyeceğim, 7'ye kadar ver coşkuyu
Uyuyacağım ya ben
Allah rahatlık versin 😃
Sağol 😃
Kaçarmı
Kalkacağız mecbur
Hadi hayırlısı
Uyurum muhtemelen
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar