Sizce Amerika ülkeleri tekrar dünya kupası alabilir mi?

Bence sadece saat problemi sebebiyle bile artık Amerika ülkelerine organizasyon verilebileceğini düşünmüyorum.
anca Arjantin ve Brezilya max.
Arap ülkeleri sağlam bir para verirse belki Arap ülkeleri ama para muhabbeti olmazsa Amerika ve Orta Doğu ülkeleri hiçbir şekilde Dünya Kupası’nı alamayacağını düşünüyorum.

Zira özellikle bu Dünya Kupası’ndan sonra birçok ülke şikayetçi olacaktır.

Yayın gelirleri bile düşük olacak.

Sizce Amerika ülkeleri tekrar dünya kupası alabilir mi?
Cevapla