
İlk öncelikle Messi'nin hareket çektiği sonradan da Mbappé'nin 2 gol atınca tekrar aynı hareketi Messi' ye yapması... Sizce böyle şeylere gerek var mı? Bence yok. :))

İlk öncelikle Messi'nin hareket çektiği sonradan da Mbappé'nin 2 gol atınca tekrar aynı hareketi Messi' ye yapması... Sizce böyle şeylere gerek var mı? Bence yok. :))
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
2Cevap
Şakalasma
Yokkk
VAR!
Böyle şeyler olmasa oyuncular gaza gelemez