Arjantin'in 2-0 öne geçtiği maçta, peş peşe attığı 2 gol ile Mbappe bomba gibi sahaya indi, eşitliği sağladı. Uzatmalarla 3-3 olan maç, penaltılarla iyice heyecanlandırdı ve kazanan sonunda Arjantin oldu! 🇦🇷


Arjantin'in 2-0 öne geçtiği maçta, peş peşe attığı 2 gol ile Mbappe bomba gibi sahaya indi, eşitliği sağladı. Uzatmalarla 3-3 olan maç, penaltılarla iyice heyecanlandırdı ve kazanan sonunda Arjantin oldu! 🇦🇷


Özellikle Pogba'yı çık aradı Fransa. 78 dakika boyunca sahada yoktular. Hele o Theo Hernandez denen dümbüğün rezil performansını bizim Mert Müldür, Deli İbrahim falan gösterse Taksim meydanında sallandırılırlardı
Arjantin sonlara doğru uyudu maçta, zaten böyle bir oyunda pek pres yapamayacak Giroud ve Arjantinlilerin dayağından uf olan çiroz Griezmann yerine ayı kategorisinden bir iki oyuncu sokup, fiziksel gücü artırınca Fransa Mbappe'nin de psikopatlığı ile maçı dengelemeyi bildi
O Kolo Muani denen grizekalı karşı karşıya golü atabilse Messi sinirinden kendini Buenos Aires meydanında çarmıha gererdi herhalde
Güzel maçtı Arjantin 80 dakika hata yapmadı bir hatası nelere mal oldu hayat böyle işte hatayı affetmiyor ama o kara oğlan tek başına 80 dakika hiç yokken birden ortalığı karıştırdı bence en ilginç olan Fransa nin Fransız oyuncusu olmamalıydı neredeyse hep devşirmeler vardı sahada Arjantin o yüzden daha Bi ruhunu koyabildi ortaya
Cevap
23Cevap
Arjantin hücumda iyi olduğu kadar defansif anlamda rezalet. Bizim Manisaspor bunlardan iyi alan savunması yapıyor.
Böyle defans olmaz olsun. Adam topa vursa zaten kaleyi bulmayacak defans gelip dalıyor adama penaltı yaptırıyor
Harika maçtı gerçekten
Harikaydı ama Di Maria çıkartılmasaydı Arjantin bence fark açardı. Di Maria çıkınca atakta etkisini kaybetti ve Fransa daha çok atak yapmaya başladı.
Kendi tuttuğum takım kazansaydı bu kadar sevinmezdim ama işin içinde arjantin fransa olunca özellikle fransayı yenmesi çok hoşuma gitti Tebrik ediyorum arjantinli bütün oyuncuları☺️
arjantin kopek gibi oynadi ilk yari cok yordular herhalde kendilerini. yoksa bu mac uzatmaya falan gitmezdi.
80 dakikaya kadar arjantin kupayı aldı artık diye düşündük. mbappe büyük oyuncu maçı fransa alabilirdi nerdeyse. Arjantin aldığı için mutluyuz
Hayatımda ilk defa bu kadar hecanlanmiştim , müthişti hak ederken kazandılar bence🇦🇷🏆😍😍
Şu oyunun yüzde 2'si bizim ligde yok. Hayatımda izlediğim en zevkli maçtı.
en iyi finallerden biriydi. uzun yıllar unutulmayacak.
Heyecanliydi sonuna dogru. Arjantin iy 5 yapabilirdi. Fransa herkesi sasirtti cok kotuydu
Kupayı kazanmada bence en büyük pay kaleci Emiliano Martinez'di bence. Penaltılarda özellikle çok başarılıydı
Köküne kdr hak etti messi bence bugün otelde odasında Dünya kupasıyla beraber uyusun
Kupayı pepsiye hediye ettiler
Mükemmeldi. Gole doyduk vallahi..
Messi ülkesini taşıyordu aldılar ya güzel
Çok güzel tebrikler yeter 😄
Messi'nin kazanması iyi oldu bence.
Güzel maçtı gerçekten.
Izleyemedim kaçırdım finali keşke izleseydim
Çok şey kaçırdın o anın heyecanı var ya of 😂😂
Mbappe de kötü değildi
Çakma Asıllı fransalılar kaybetti😅
Çekişmeliydi ama bahisler dönmüş maçta belliydi
Helal len Messi çok sevindim
müthiş
Süperdi ama Mbappé'ye üzülmedim değil:)
Arjantin kazandı sevindim
Messi yine efsane oldu
35 yaşında performansı iyi. Messi
İzlemedim
Efsane maçtı
Bana bir şey katmadı
Efsaneydi
Hak eden aldı
Nefes kesici buldum.
Keyifli maç oldu.
Harikaydi
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?