Dunya kupası Arjantinin oldu ne düşünüyorsunuz?

Adamlar penaltida aldı en son 1986 da almışlar helal olsun keske biz de alsak Türkiye olarak :/

Dunya kupası Arjantinin oldu ne düşünüyorsunuz?
Cevapla