
Dünya kupası maçonı izlerken dikkatimi çeken bir konuyu size danışmak istiyorum;
Neden sürekli tüküren futbolcuları görüntülüyorlar neden bukadar çok tükürüyorlar. Hatta birinin onları o an yakın çekimde olduğunu hisseder gibi bir halleri var 😅

Dünya kupası maçonı izlerken dikkatimi çeken bir konuyu size danışmak istiyorum;
Neden sürekli tüküren futbolcuları görüntülüyorlar neden bukadar çok tükürüyorlar. Hatta birinin onları o an yakın çekimde olduğunu hisseder gibi bir halleri var 😅
birkaç bilimsel çalışma; egzersizin, salgılanan tükürükteki protein miktarını, özellikle de muc5b adı verilen bir tür mukus miktarını artırdığını göstermiştir. bu mukus, tükürüğü kalınlaştırır ve yutmayı zorlaştırır.
Bu tükürmemiş ki içinde ki bütün sıvıyı dışarı atmıs. Ağzından işiyor bu 😂
Top oynarken oluşan tükürük kıvamı yoğun olduğu için sanırım. Halı sahada o yüzden tükürürdüm ben
Çimleri suluyorlar diye düşünmüştüm 🙄
Ciddi değilim de kızıl 🥺
Tükürmenin modern bişiy olduğunu aşıladıklarına eminim 😅
Mutlaka faydalı bişiy olmalı
Tükürmek modernlikse ben kanka önde gideni olmaya razıyım 😂
Bar zo olmaya razıyım. KS bunu da filtrelemezsin ya 🤦🏽
Resmen özendiriyorlar maçı izlerken dudaklarımı taklit etmeye çalışırken yakaladım kendimi 😅
Kızıl senin baya sağa sola tüküresin varmış gibi geldi bana 😂 burnundan derin Çek ağzından fırlat gitsin 😂
Taktik için sağol😅😅 balkona doğru gideyim ben
Offf en uzağa doğru fırlatmaya çalış 😂
Gökte ararken yerde bulurum belki nasibimi🤣
Tükürükle gelen nasip gibi nasip 😂
Selam ben talih kuşu derim 🤣
İnşallah aklıma gelen şeyi yapmayı düşünmüyorsun 😂
Kızıl bak anlaşalım sadece tüküreceksin 😂😂
Amaca giden yolda her şey mübahtır😅😅
İyi ama karşı taraf için mübah değil senın ıcın olması gerekıyor 😂😂 elin adamından ne istiyorsun kızıl 😂
Aman fantezi derim bişiy olmaz 😅
Tabi adamda heee tamam o zaman der zaten. Sen en iyisi yerde ara kızıl 😂
Gülcem derken tükürüğüm boşa gitti zaten 😅
Konu en son tükürük olayını aşmıştı zaten 😂😂
Belki bereketi ordadır😅
Yerken bereketli oluyor diye biliyorum çıkarırken degıl ama sen daha iyi bilirsin tabi. Hatta karşı taraf bilir çünkü mübah 😂😂
Mübah demeyeydin iyiydi😅
Yoo degıl degıl çıkma balkona falan 😂 klavye yanlış düzeltme yapmış mundar etme yazacaktım 😂
😅 kafam güzel zaten yerimsen kalkmaya üşeniyorum
Ooo yarasın kızıl 👩🏻🦰 birden kalk zaten geri oturursun hiç kalkamazsın 😂
Ama nasıl güzel döner dimi 😅
Dünyanın dönüş hızı bile yükselir 😂
😅 amaç uçmak zaten
Ağız alışkanlığı ya da dudak tiryakiliği diyelim biz ona :D Keyifli geceler..
Hepsi için ayrı ayrı kokulu kokulu öpüyorum seni bebeimmm 😂💋💋❣️❣️
Bende seni her bir tatlış yorumun için öpüyorum 😘😘💋🥂
Cevap
4Cevap
Tamamen kendi terbiyesizlikleri hem kameralar cekiyor hem de tribündeki herkes onları görüyor futbolcularda sıfır nezaket
Vücutla alakalı bir nedeni yok, tamemen alışkanlık yüzünden
Neden kamerada hep tükürürken yakın çekim alınıyor peki
Yollara tükürmeyiniz yazısı yerine futbol izleneyiniz deseler daha faydalı olur😅😅
Ağzınızla izlemeyin maçı falan fhhjg
😅😅
çok normal, efor sarfedersen tükürük bezlerin olması gerektiğinden daha fazla sıvı üretir diye biliyorum...
Yüksek nabız tahminim tükürük bezleini harekete geçiriyor
Sende bu sorumda yanıtını paylaşır mısın rica etsem?
Ay dur eda ablaya da atmıştım sorumu linkler karıştı. sorum bu görüşlerini beğenen birisi olarak senide sorumda görmek isterim?
Libidosu yüksek bir partner gözünüzü korkutur muydu? ↗
Pozisyon kacinca refleks gibi bir tepki veriyor vucut
Bu tükürme ötesi başka bir şey. Tamamen alışkanlık bu.
Suyu icmiyorlardir, agirlik yapmasin diye
Lama rolü yapıyorlar
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?