Evet arkadaşlar Hollanda - Senegal'i maçın son bölümlerinde bulduğu gollerle 2-0 yenerek dünya kupasına galibiyetle başladı. Maçı nasıl buldunuz?

Evet arkadaşlar Hollanda - Senegal'i maçın son bölümlerinde bulduğu gollerle 2-0 yenerek dünya kupasına galibiyetle başladı. Maçı nasıl buldunuz?

Dünya kupasında şu ana kadar izlediğim en güzel maçtı. Diğerleri hep tek taraflı oynandı. Senegal daha iyi başladı ama Mane nin olmayışı bitirici sorununu ortaya çıkardı. Çünkü bu takım tüm ataklarda topu ona verirdi. Şimdi bocalıyorlar. Hollanda fizik olarak iyi durumda bu grubu rahat şekilde lider bitirirler.
Maç öncesi Hollanda 🇳🇱 nın galibiyetini temenni ettiğim bir maçtı biraz sıkıntılı geçti Hollanda adına ama ilk gol özellikle şık bir kafa golüyle 2. golü görmedim güzel bir galibiyet almışlar.
Cevap
6Cevap
Senegal bence daha güzel oynadı ama tecrübe yetersizliği son bölümde onları zarara uğrattı
Yarın iddia oynayacam. Meksika-Polonya maçı için ne diyorsunuz?
Bencede bulaşmamak lazım. Çok sıkıntı bir maç olacak bence.
Maçı güzel buldum ama favoirim arjantin benim
Senegal çöp oynadı, Hollanda da çok iyi değildi dünya kupası halen ritim bulmadı izlemesi sıkıcı şimdilik
Bu dünya kupasını izlemiyorum dandik takımlar var
Senegal'in hakkıydı bence
Evet ama önemli olan o vuruşları gol yapabilecek adamları olması. Mesela senegal'de ne bir hakan çalhanoğlu ne de cengiz ünder gibi tekniği iyi olan bir oyuncu yok! Olanlarda fransa milli takımını seçtiği için afrika takımları bırak dünya şampiyonu olmayı yarı final dahi göremezler!
Bizde Hakan Çalhanoğlu veya Cengiz Ünder gibi futbolcular var da ne oluyor milli takımın durumu ortada. Afrika takımlarına gelince Senegal Milli Takımının oyuncularının çoğu Avrupa liglerinde oynuyor buna rağmen yine de kendi ülkelerinin milli takımından vazgeçmemişler yani her iyi Afrikalı Avrupa milli takımlarında oynayacak diye bir şey yok. Hatta biz bir Afrika ülkesi değiliz ama bizim milli takımımızdaki oyuncuların çoğu da Alman altyapısından çıkma. Yani kendi ülkelerinin milli takımında mı oynayacakları yoksa başka milli takımlarında mi oynayacakları oyunların milli duygularına kalmış
Biz o konularda milli duydu olarak çok daha iyiyiz ve kompleksimiz yok! Mesela mesut özil, ilkay gündoğan ve emre can dışında almanya'yı seçen başka adam olmadı. Ama afrikalılar öyle değil, önce fransa milli takımını bekliyorlar sonra teklif gelmeyeceğinin garantisini aldıktan sonra milli takımlarına gidiyorlar! Mesela sacha boey'e kamerun milli takımı davet etti ama beyefendi fransa milli takımını beklediği için teklifi geri çevirdi! Ben hayatımda afrikalılar kadar kompleksli başka millet görmedim dolayısıyla böyle adamlar olduğu sürece afrikadan dünya şampiyonu çıkmaz...
Haklarını yemiyorum, Fransa milli takımının tarihinde ki afrikalı oyunculara bakarsan anlarsın ne demek istediğimi! Mesela şu anda bile babası kamerunlu olan annesi cezayirli olan komplekslinin kralı mbappe Anne veya babasının ülkesi olan cezayir veya kamerunu seçseydi şu anda değişik şeyler konuşuyor olurduk! Ama bu oyuncuların hiç biri ne bir drogba ne de etoo gibi ırkından gurur duyan bir oyuncu olamaz! Sonra'da hepsi fransızlar sömürgeci ülke diye ağlıyor...
Ah mendy ah
Kızlardan ilk cevabı sen paylaş ve
3 Xper puan fazladan kazan!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?