2022 FIFA Dünya Kupası Katar başlıyor, izleyecek misiniz?

Bugün bir yemek kanalına denk geldim, uzun zamandır da takip ederim. Farklı ülkelerin kendine has yemeklerini yapıp paylaşıyor kendisi. Kendine has da bir yorumu var. Bugün ise Dünya Kupasına katılacak tüm ülkelerin kendi yemeklerine has birer tabak servis edip, bayrakları ile masayı donatmış. Yorumlara girdiğimde ise ısrarla Türkiye'yi arayanlar olduğunu gördüm. Buyurun burada

: https://www.instagram.com/reel/ClEnrTqvouA/?igshid=YmMyMTA2M2Y=

Bizim dünya kupasına gidemediğimizden haberi yok çoğu insanın. Dolayısıyla sorsak teknik direktörün de Türk olmayan biri olduğunu bilemeyecekler. Bizlerse çoktan elendik, gidemiyoruz. Hala aynı teknik direktör var, şu anda ise bir hazırlık maçı yapıyoruz Çekya ile.

Türkiye bunu mu hak ediyor?

2022 FIFA Dünya Kupası Katar başlıyor, izleyecek misiniz?
Güncellemeler
+1 yıl
Bu turnuva için yapılmış inanılmaz farklı statlar ve gelen şaşırtıcı yasaklar var, onlara da göz atmanızı dilerim ^^

https://www.youtube.com/watch?v=tQXVB9ObzW0

Katar'ın kendi introlsu :

https://www.youtube.com/watch?v=Ol3-rZDoB04

Turnuva açılışından bir video burada :

https://www.youtube.com/watch?v=Jm29kLeWqDA

Ben en çok açılış seremenosinin hemen akabinde Morgan Freeman'ın koca sahnede tek başına belirmesi, futbolun bizleri nasıl bir araya getirdiğini izahına hayran oldum ^^
2022 FIFA Dünya Kupası Katar başlıyor, izleyecek misiniz?
Cevapla