Çok iyi dialog değil mi ya? (Gece gece çok hoşuma gitti )?

Çok iyi dialog değil mi ya? (Gece gece çok hoşuma gitti )?



Karakterin Adı: Bicirik
Karakteri Canlandıran: Aydın Babaoğlu
Karakterin Amacı: Mahallede sözü geçen bir kabadayı olmak.
Şu An Ne Yapıyor?: Keloğlan’la tanıştıktan sonra Çamur Şevket için çalışmak yerine kendi raconunun kitabını yazdı. Mahallede saygı duyulan bir ağabey oldu.


Bicirik: Babba bir , babba bir abuba abuba!
Keloğlan: Hop! Bu ne!
Bicirik: Korna bağırıyoruz o kadar yol versene!
Keloğlan: Aman deyim, sen kimsin, nesin?
Bicirik: Benim adım Bicirik. Yan bakanı yakarım ona göre! Sen kimsin peki?
Keloğlan: Ben..
Bicirik: Parolayı söyle!
Keloğlan: Ya ben kim olacak, Keloğlan’ım. Dün geldik köyden. Aha şu eve indik.
Bicirik: Haa, artık sen bizim mahallelisin.
Keloğlan: Kabul ederseniz, Allah’ın izniyle bundan böyle…
Bicirik: İyi iyi, lafı paydos et. Şu arabayı park edeyip gelip oynayalım seninle. Ebübe, ebübe…
Keloğlan: Hey yarabbim.
Bicirik: Ben ne yaparsam sen de onu yapacaksın anladın mı? Yapmadın mı altı okka. Düş peşime.
Keloğlan: Hey yavrum! Kabadayıları böyleyse ben de bir aya kalmaz İstanbul’un muhtarı olurum ki anam da şaşar kalır, iyi de olur ha…
Bicirik: Hadi.
Keloğlan: Geliyorum.
Çok iyi dialog değil mi ya? (Gece gece çok hoşuma gitti )?
Cevapla