İzlemedim galiba sinemada oynuyor şu an afişlerde gorduydum yanlış hatırlamıyorsam. Geçen reis filmine gittim valla daha çok sevdim RTE yi in numara filmdi. Zorluklarını anlatıyordu hapise giriyor falan çocukluğunu anlatıyordu. Filmin sonu ise o tokat muhteşemdir :) tavsiye ederim
O kadro ve o afişe göre çok çok çok saçma bir film başrolde sadece halit ergenç vardı diğerleri yan oyuncu gibi kalmış, deniz sır oldu gitti yusuf neden öldü, neval evliyken niye denizle sevgili olup orhan ile cilveleşiyor onuda anlamadım kafamda deli sorular :D
izlerken sıkılmadim ama melankolik bir film. kim kimin neyi cok anlasilmiyo. ucu acik cok fazla konu var. yorumlari okuyun bloglardan begenen fazla yok. cok gorulmeye deger bir yani yok
En İyi Cevaplar