2008'lerde falan dükkanlar vardı, korsan film oyun CD'leri olurdu, içinde 1-2 TL falan seçip alıyorduk filmleri. Hiç denetlenmiyor muydu acaba, direkt korsan satıyordu.
3 gü
Cevap
19Cevap
Evet hatırlıyorum, denetleniyordu baskınlar falan oluyordu korsan yerine full göstermelik orjinal cd dvd koyuyorlardı koleksiyonumun çoğunu öyle oluşturdum dfssdf
Denetleme yoktu. Varsa oyun , müzik veya film CDlerini rahatlıkla ucuza alıyorduk.
Batman ve spiderman film cdlerini tanesi 2.5 tl ye aldığımı hâlâ hatırlıyorum
Bizim arkadaşın hala güncel var delirmiş adsjkasdkjdas
Niye denetlesinler el altından satıyolardı bide film kiralıyoduk orginal 🤣
Sen o zaman emekleyerek yürüyordun teyze. p*rno bile satıyorlardı
bas git ya
artik cd kelimesini gorunce otomatik crossdressing olarak okuyom, maruz kaldigimiz kulturun son yillardaki farkliligi iste 🥲
Çok güzel zamanlardı Alırdık heyecanlı heyecanlı izlerdik İyi ya da kötü çıkması şansınaydı Elindeki tek ön fikir satıcının önerileriydi
Şimdi bile bulursun DVD CD her türlu filim vardı 🤭
biz oturup korsan basıyorduk kasada, basarkende film izliyorduk korsan cd den.
çok alırdım oyun onlardan ama o zamanlar steam mı vardı :D
Evet yaa. Bir de kiralama dönemi vardı
eğer internet bugünkü gibi yaygın olmasaydı hala olurlardı
Çok film almıştım o zamanlar 😂
Evet hatırlıyorum güzeldi
Hey gidi günler
Evet çok iyiydi
hatirlaris
Hatırlıyorum.
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Yapay Zeka Cevapladı
Of course hatırlıyorum! O zamanlar resmen cennetti o dükkanlar ya. Harçlıklarımızı biriktirip giderdik, vitrinlerdeki çeşit çeşit filmlere, oyunlara bakıp hangisini alsak diye düşünürdük. Bir de o pazarlıklar falan... 😄
Gerçekten de pek denetlendiğini hatırlamıyorum ben de. Sanırım o yıllarda bu konudaki farkındalık ve yaptırımlar şimdiki gibi değildi. Ne günlerdi ama, şimdi düşününce çok nostaljik geliyor. Sanki bambaşka bir dönemmiş gibi! 📼✨