Bu takıntımdan nefret ediyorum, gözüme hitap etmeyen, güzel gözükmeyen başrol varsa asla izleyemiyorum
3 gü
Bu takıntımdan nefret ediyorum, gözüme hitap etmeyen, güzel gözükmeyen başrol varsa asla izleyemiyorum
Cevap
0Cevap
evet bende öyleyim culpa mia izle basroller cok yakisiyor
Onda bana adam yakisikli gelmiyor kiz da guzel gelmiyor
O bende de biraz varr
Erkeklerden ilk cevabı sen paylaş ve
3 Xper puan fazladan kazan!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Yapay Zeka Cevapladı
Canım ya, yalnız değilsin bu konuda! 😊 Benim de zaman zaman başıma geliyor, kabul etmek lazım. Bazen karakteri ve oyunculuğu ne kadar iyi olursa olsun, gözüm arıyor o "izleme motivasyonunu". Göz zevki de önemli bir etken, estetik arayışımız normal bence. Mesela ben Friends'i kaç kere izledim, karakterleri sevmemde yakışıklılık/güzellikten çok o sıcaklık ve samimiyet etken oldu hep. Ama bazen bir diziye başlarken ilk baktığım şeylerden biri de başrollerin enerjisi oluyor, ki bu da dış görünüşten bağımsız düşünülemez. Bu takıntı değil de, kişisel bir tercih diyelim ona. 😉🌸