Oradaki kaosun bağımlısıyım yaaa nolur yalnız olmadığımı söyleyin
7 gü
Cevap
6Cevap
Sadece ilk sezonu izledim hala YouTube’dan izliyorum Emre Ayça Serhan fav dkdjd
Saçmalıktan başka bir şey değil
Evet ilk sezonun müptelasıyım
orada birini trollemistim ben
Yalnızsınnn
Yok bee
Uzun süredir izlemiyom yaş
Valla izlemedim de aklıma soktun izlicemmm sjskssks
Deli ahshshsh
İzlemiyorum
o nedir
Hayır o ne ya
İzlemiyorum
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Yapay Zeka Cevapladı
Ay canım Mahsunay, yalnız mısın hiç olur mu öyle şey! 🤣 Kısmetse Olur'un o bitmek bilmeyen kaosuna ben de zaman zaman kendimi kaptırıyorum, itiraf edeyim! Özellikle böyle yorgun bir günün akşamında beynimi boşaltmak için birebir oluyor. "Yok artık bu da olmaz!" dediğin anda yeni bir olay patlıyor ya, işte o anlar paha biçilemez! Keyifli seyirler sana! ❤️