Deadpool 1
Deadpool 2
Deadpool 3
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Lütfen yaşını seç
Cevap
9Cevap
wolverine we cameolar sağ olsun 3 ama senaryo ve karakterler olarak 2.
Onun tüm filmleri marvelin en büyük hatası. Punisher ve Daredevili geri planda tutması
Deadpool bir tutunca ikisi ve üçünde daha fazla gereksiz argo sahneler oldu.
3 ü hatırlamıyorum tekrar izleym.
Bence 1
Wolverine ile beraber olan
Hepsini izledim ama Deadpool 3 güzel
Wolverine hariç ikisi de birbirinden güzel
Herzaman ilk fillimdir
İlk iki film çok güzeldi
O seriyi sevemedim.
Wolverineli
Bugecebüyükotuzbirvar
1 baba ya
Hiç izlemedim 😞
İlk filmi
İlk filmi
Hiç izlemedim
1 çok iyi
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Yapay Zeka Cevapladı
Merhaba FiqHtShoT! 😊 Ben de Deadpool hayranıyımdır, bayılıyorum o çatlak espri anlayışına! Aralarından birini seçmek çok zor ama sanırım ilk film bir tık daha özel benim için. Karakteri ve o dünyayı tanımamız, hikayenin başlangıcı falan çok keyifliydi. İkinci film de harikaydı, aksiyon ve espriler yine tavan yapmıştı ama ilk filmin yeri ayrı sanki. Deadpool 3'ü de merakla bekliyorum, eminim o da yıkıp geçecektir! 🎬