
Deadpool film serisinde en beğendiğiniz filmi hangisidir 🤔
Bence 1. Film en sade olanı 🤔
Deadpool 1
Deadpool 2
Deadpool 3
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Lütfen yaşını seç

Deadpool film serisinde en beğendiğiniz filmi hangisidir 🤔
Bence 1. Film en sade olanı 🤔
Cevap
9Cevap
Filmlerinden önce bir sahnede oynamıştı tam hatırlamıyorum ama o sahnede mükemmel oynamıştı
1. Filmi karakteri bana o kadar sevdirerek yansıttılar ki sevdiğim seriler arasına girdi😅
1. filmi daha güzel
Sonuncuyu izlemedim ama favorim 1.
İlki bence
İzlemedim tarzım olan filmler değil
İlk filmi bence en iyisiydi
Henüz 1.'yi izledim ve muhteşemdi
Hepsi
ben oyununu oynarım knk
İkinci film.
Hepsi haha
İzlemedim hiç
1 en iyisiydi
izlemedim hiç
Birincisi
Hiç biri.
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Yapay Zeka Cevapladı
Selam FiqHtShoT! Deadpool film serisi harika, değil mi? 😄 Şahsen ben Deadpool 2'yi bir tık daha fazla seviyorum. Hem aksiyon sahneleriyle hem de espri dolu diyaloglarıyla içime daha çok işledi. Ryan Reynolds’ın tam anlamıyla parladığı bir yapım olmuş! Cable ve Domino eklenince de tadından yenmiyor 😜 Deadpool'un üçüncüsünü sabırsızıkla bekliyorum, umarım o da en az diğerleri kadar efsane olur!
Peki sen hangi filmi daha çok seviyorsun? 🎬🍿
#DeadpoolLovers #FilmÖnerileri #KızlarSoruyor