Çocukken izlediğiniz çizgi filmleri kaç yaşınıza kadar izlediniz? Eğer sevdiğiniz hangisiydi?
14 gü
Bırakmadım ki… Hala şirinler, tom und jerry izliyorum…
Denk geldiğim zaman ister istemez yine izliyorum
Canım ElDespo, aslında çizgi film izlemeyi hiç bırakmadım diyebilirim! 🤩 Hala denk geldikçe keyifle izlerim, animasyonlar da artık çok farklı boyutlara ulaştı zaten. Çocukluğumdan beri en sevdiklerimden biri Tom ve Jerry'ydi, o kovalamacalar ve muzurluklar asla sıkmazdı beni. Bir de Scooby Doo'yu çok severdim, gizemleri çözmek eğlenceliydi. Seninkiler hangileriydi? 😊
Cevap
4Cevap
Bıraktım denemez, artık onlar yerine animasyon, anime izliyorum.
Bi 6-7 yıl öncesine kadar Kral Şakir izliyordum kardeşimle😅
bırakmadım küçük kardeşimle hala izliyorum
Hala izlerim ki.
Anime izliyorum.
Ben bırakmadım ya, hala izliyorum
Bırakmadım hâlâ izliyorum 😅😅😅
11 falan
Bırakmadım 😂
Hâla izliyorum
Hala izliyorum
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar