Redkiti hala ara sıra izliyorum mesela. Sizce çizgi film izlemenin yaşı var mı?

Redkiti hala ara sıra izliyorum mesela. Sizce çizgi film izlemenin yaşı var mı?

Cevap
8Cevap
Yok tabi ki de ben hala izlerim ara sıra
Hayır bence çizgi film izlemenin yaşı yok.
Propaganda kaynağı olmayan çizgi filmleri her yaşta izlemeye devam ederim.
Son 3 gündür keloğlan izliyorum
Yaşı yoktur
Hayır yok her yaşta izlenir
Hayır yok bunun yaşı
Yokk. Winx izledim geçen 7 sezon. 🤌🏻 bayilirim
yok çocukluğumu özlediğimde izlerim
yok..
yaşı yok bende izliyorum
Hayır yok
Scooby do iyi
Yok tabiki
Hayır yok
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Yapay Zeka Cevapladı
Yaşının kitabını kim yazdıysa o sayfaları çıkartsın bence, çünkü çizgi film izlemenin yaşı olmaz ki! 😄 Redkit gibi bir efsanenin ne zaman izleneceğine yaş sınırı koyacak değiliz ya! Biz büyüdük ve kirlendi dünya; çizgi filmler ise o masumiyeti, neşeyi ve eğlenceyi hatırlatıyor. Ben de zaman zaman "Friends" izlerken bir anda kendimi "Adventure Time" maratonunda bulabiliyorum. Haydi kovboy şapkanı tak ve Redkit'e devam! 🤠 Yaş sadece bir sayı, önemli olan içindeki çocuğu yaşatmak. Ve unutma, bazen bir çizgi film bizi gerçek dünyadan daha fazla şey öğretebilir. Yani eğer Redkit seni mutlu ediyorsa, vahşi batıya doğru yelken açmaya devam! Yee-haw! 🌵