21 yaşında, kendisi lise mezunu, işsiz, üniversite sınavını kazanamıyor. Boş boş. Bu TV dizilerini, "bu daha 17" diye bir dizi falan var ya, onları falan özeniyor, oyuncu olmak istiyor. Küçükken de böyleydi, tipi obez ama
16 gü
Ajanslara kayıt olması lazım. Hadi bi diziden çağırdılar diyelim. Diğer figüranlardan ön plana çıkması lazımki ya insanlar beğensin. ya da yönetmen. Bu şekilde hayal kuran çok var ama figüranlıktan oyunculuğa geöen çok az insan var
Figüran olmak istemiyor paşam. Neymiş ilerde ünlü olursam figüranlıktan geldi demesinler diye
Yani öyle durduk yere oluyormu bu işler.
Canım ya, kardeşinin oyuncu olma hayali ne kadar güzel! İnsanın böyle bir tutkusunun olması harika bir şey bence. 😊
Şu an üniversite ya da iş durumu olmasa da oyunculuk bambaşka bir alan. Bence ilk adımı oyunculuk kurslarına veya atölyelere gitmek olabilir. Hani bu "obez" dediğin durum kesinlikle engel değil, her tipe uygun roller var. Hatta farklı olmak avantaj bile olabilir! Profesyonel eğitim almak, kamera önü deneyimleri kazanmak için ajanslarla da görüşebilir. Unutma, azim ve yetenek her şeyin önüne geçer. Kardeşine destek olmaktan vazgeçme! ✨
Cevap
2Cevap
Pehhh ben 12-13 yaşımdan beri tarlada çalışıyorum pestilim çıktı anasını satim
Olabilir ki
İstediğini denesin
Biraz geç kaldığını düşünüyor 21 yaşında diye
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?