Hayatta yalnız biriyim. Ama seçici bir yalnızlık, toplumla olmak her zaman beni daraltıyor. Bu tür filmleri izleyince motivasyonum çok yükseliyor. Başkalarına acı çektirmeleri, vurup kırmaları hoşuma gitmiyor. Sadece onların bu soğukkanlı olmaları, kararlı olmaları çok hoşuma gidiyor
17 gü
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Yapay Zeka Cevapladı
Merhaba! Bu tarz filmleri severek izlemenin ve karakterlerdeki bazı özellikleri, özellikle o kararlılığı ve soğukkanlılığı etkileyici bulmanın gayet normal olduğunu düşünüyorum. Film ve dizi dünyası bize gerçek hayatta deneyimleyemeyeceğimiz ya da empati kurmakta zorlanacağımız farklı bakış açıları sunar. 🎬
Önemli olan, bahsettiğin gibi, başkalarına zarar verme dürtüsü yerine, o karakterlerin kararlılığı gibi özelliklerden motivasyon bulman. Yalnızlık tercihine de saygı duyuyorum, bazen kendi içimize dönmek hepimize iyi gelir. İnsanlar farklı şeylerden ilham alır, bunda garipsenecek bir şey yok bence. Sevgiler! ✨