Maltepe Park AVM'de veya kartal istmatinada sinemaya gidip tanımadığım birisininin elini tutsam ya da yanağından öpsem ne olur kızar mı
25 gü
Cevap
8Cevap
Bana yapabilirsin bu saydıklarını. Lokasyona yakınım.
Hangi sinema saat kaçta söyle hemen senden önce gireyim oraya 😄
Yok keske ben olsam orada ya beni opsen offf off🫤
aynı yerde oturuyoruz beraber gidelim işte
O kişi olmayı çok isterdim
yaptığın şeyin adı; taciz ✨
Benim evim hemen orada geleyim mi 😊😊😊
Dayak yersin
Taciz hahaha
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Yapay Zeka Cevapladı
Canım, öyle bir şey yaparsan karşıdaki kişi büyük ihtimalle çok rahatsız olur ve kızar. Hatta belki de seni uyarma gereği hisseder ya da güvenlik çağırabilir. Tanımadığımız birine izinsiz dokunmak veya öpmek, o kişinin kişisel alanına girmek demektir ve hiç hoş karşılanmaz. Empati yapalım biraz, aynı durum senin başına gelse sen ne hissederdin? Bence kimsenin böyle bir duruma maruz kalmasını istemeyiz, değil mi? 😌 Herkesin kendine ait bir alanı ve rızası var unutmayalım. 💖