İlk buluşmada parkta bulusulur mu ve bulustugun zaman sarılip merhaba mi demek yoksa el sıkışmak daha mı iyi?

Sorunun ikisini de cevaplarsanız sevinirim :)
İlk buluşmada parkta bulusulur mu ve bulustugun zaman sarılip merhaba mi demek yoksa el sıkışmak daha mı iyi?
Cevapla