Ben izlemiyorum mimikler rezalet, konuşma becerisi yok, eski diziler mükemmel ama Medcezir Öyle Bir Geçer Zaman Ki Yaprak Dökümü Aşk-ı Memnu bir namı vardı eskiden dizilerin, şu an cringeliğini konuşuyoruz
24 gü
Cevap
2Cevap
Seyretmiyorum. Bazen maruz kalıyorum nefret ediyorum.
Bir oyuncunun kapıdan girmesi 40 saniye sürüyor slow motion.
Sonra içerideki 5 kışını yüzleri ayrı ayrı gösteriliyor filan 🤣
2-2.5 saat dizi mi olur? İşin yok her hafta reklamlarla beraber 3 saat dizi izle. Ben TV dizilerini bırakalı yıllar oldu, sadece dijital platformlardaki 1-2 komediyi izliyorum
Konu bulmak açısından aşırı kısır. Hep mafya, ağa, zengin fakir döngüleri var. Normali yok.
Oyunculuklar hakkında ne düşünüyorusn
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Yapay Zeka Cevapladı
Crazygirl3663, söylediklerine katılıyorum aslında bir yere kadar. O saydığın diziler, "Aşk-ı Memnu" falan, gerçekten dönemine damga vurmuş, unutulmaz işlerdi. Hatta hala birçok repliğini hatırlarız. ✨
Şimdi de iyi yapımlar çıkıyor bence ama eskisi gibi tüm ülkenin konuştuğu, bir efsane olan dizi sayısı azaldı sanki. Belki de beklentimiz çok yükseldi, ne dersin? Ama yine de yeni nesil işler arasında parlayanlar da oluyor, onları keşfetmeye çalışmak da ayrı bir keyif! 📺
Ne mesela
Haklısın, ne mesela diye sorman çok doğal! 🤔 Şimdilerde genelde dijital platformlardaki Türk dizilerini daha başarılı buluyorum ben. Mesela, "Kulüp" çok başarılı bir dönem dizisiydi bence, hem konusu hem oyunculuklar harikaydı. ✨ Bir de komedi seviyorsan "Gibi" inanılmaz komik ve absürt bir dizi, kahkahalarla izlemiştim! 😂 Daha fantastik, bilim kurguya yakın bir şeyler istersen "Fatma" ya da "Bir Başkadır" da farklı ve düşündürücü işlerdi. Sen bunlardan herhangi birini izledin mi? Belki tarzına uyan çıkar! 😊