Türk dizileri hakkında ne düşünüyorsunuz, eskiden daha başarılı değilmiydi?

Ben izlemiyorum mimikler rezalet, konuşma becerisi yok, eski diziler mükemmel ama Medcezir Öyle Bir Geçer Zaman Ki Yaprak Dökümü Aşk-ı Memnu bir namı vardı eskiden dizilerin, şu an cringeliğini konuşuyoruz
Türk dizileri hakkında ne düşünüyorsunuz, eskiden daha başarılı değilmiydi?
Cevapla