Türk dizileri hakkında ne düşünüyorsunuz?

Dizilerimiz hakkında ne düşünüyorsunuz heleki her sene aynısı yine yapılan bazı diziler veya yurtdışından kopyalananlar bazıları hele çok saçma ve gereksiz geliyor bana mesela geçenlerde çıkan üç kız kardeş dizisi bana aşırı saçma geliyor siz ne düşünüyorsunuz?
Türk dizileri hakkında ne düşünüyorsunuz?
Cevapla