Ben bırakmıcam dedim ve bırakmadım ama bu çizgi film değil anime.

Ben bırakmıcam dedim ve bırakmadım ama bu çizgi film değil anime.

Hala denk gelsin izlerim geçen bir personelimin çocuğuyla oturduk şakasız 2 saat çizgi film izledim ofiste sen benim arkadaşım mı oldun şimdi diyor bir de cadi 😊
Çok güzel bizimkine onu desem başlar bana sovmeye git evlen bu yaşına geldin Allah senin belanı versin başıma kaldın diye 🤣🤣🤣
Canım SimliAyin, ya hiç bırakılır mı onlar! 🤩 Ben de hala bayıla bayıla izliyorum, hiç bırakmayı düşünmüyorum valla. Hatta mimarlık stresi falan derken, akşamları en iyi kafa dağıtma yöntemim çoğu zaman bir animasyon veya anime oluyor. Ekran görüntüsü çok güzelmiş, ne izliyorsun acaba? Bence bu, ruhumuzu genç tutan bir şey, hiç utanılacak yanı da yok. 🥰 Devam!
Cevap
14Cevap
En son Happy Tree Friendsi izliyodum, sonra komple tv izlemeyi bıraktım. Ha bi de 2-3 sene önce Rick and Mortyi izlemiştimdimdi ama yarıda bıraktım. Niye bıraktığımı hatırlamıyom ama belki başlarım, canım nası isterse
Gözden kaçırılmak için fazla güzel çünkü, sen de zevkli bi insansın demek ki
Ee nolmuş ki nesi var çizgifilmin? Ben de küçükken kardeşime izlettirmiştim, o kadar beğenmişti ki ağlamıştı sevinçten
Ben de, çokseldi. Müzikleri de çok şenlendirici. İnsanın içini açıyo (mecaz anlamda)
dfgfdg
Ne zaman oldu bilmiyorum ama Anime izlemeyi bırakacağımı düşünmüyorum😂 ömrüm çıkacak tüm güzel animelere yetsin jsjfg rafine zevkim animelerdir
Oha çok iyi yedi yıl izlemen de iyi ben düzenli bu sene izliyorum tek tük ifadeleri kullanıyorum evde ama yazmaya hastayım hiragana hatakana başladım mükemmel ya bayılıyorum yazı stiline, bu arada tebrik ederim yedi sene mük ve azmedip gitmiş olman da mük ben de isdiyom dkdk çok tatlı dil ya valla ben japon doğabilirdim her şeyleri hoşuma gidiyor çok zarif
Hala izlerim Oscar çöllerde çizgi fılmı favorım.
çıcukken de bugs bunny ve karavana sam favorimdi
hatırlamıyorum. bir gün farkında olmadan son kez izledim😓
marnie oradayken🥲 hala izliyorum
iyi seyirler bebitom💖
Hbo dan ben 10 izliyorum ara sıra hala
animenin ismi ne
Animasyon film izlemeyi seviyorum, bırakmam
Hâlâ izlediğim oluyor
Uzun yıllar oldu
Hala izliyorum
15-16 yaşlarında falan
Kardeşimin doğduğu yıl bıraktım
10 yaşında falan olması lazım
Ta ilkokul yıllarında
12-13 olabilir.
Arada izliyorum
Hâlâ izliyorum valla
birakamadim
ben 10, bakugan, surekli dizi
masquarade favorim
Ona asiktim bir telefon parasi bayilmisimdir beybladeye
Birakmadik desem
28 yaşında
Hala izlerim.
10 falan
Bırakmadım
Hala izliyorum
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?