Abi böyle olmalıydı ya daha onların mutluluğunu izlemeliydim 🥺
1 ay
Cevap
2Cevap
Olması gerektiği gibi. Mutlu son olmuyo her zama
Ya keşke mutlu son olsaydi
Yok ya ne gerek var mutlu sona aşklar mutsuz son olur
Hayır be mutlu son olur
Yeni mi izledin
Evet yeni izledim
Anladım evet çok duygusaldı ama bence sonu olması gerektiği gibi bitti kaderin ve tesadüfün bir hesaplaşmasıydı sanki
Hayır bence çok kötüydü sonu
Olması gerektiği gibi bitti
Ok
İyi bitse bu etkiyi bırakır mıydı sende
Bırakırdı belki neyse ya üzüldüm sonucta
Kıyamam
Bırakmazdı lbnsmsn
boş ver
Üzülmee
Tamam üzülmedim iyi geceler
Komik bişey önereyim onu izle 🙂
Bakalım şimdi uyuyacam
Bunu da öneriyle mi izlemiştin 😂
İyi geceler
Evet öyle izlemiştim
Kusura bakma dün kaba davrandıysam uykum vardı
Sorun değil
Tanıyoz birbirimizi zaten 😂
Nerden taniyoz
Sencee
Bilmem sen mi verdin tavsiyeyi acaba
Bilmem
Olabilir mi
Yav bilemece gibi konsuup durma soyluyorsna söyle soylemiyorsan uzatma ya
Çözemedin mi
Neyse ya önemi yok
Çözemedim biktirdin çünkü insna gibi de yani
Neyse bakalım
Galiba sen o değilsin 😅
Şöyle ya
Kim önerdi bunu sana
Bana nickini versen ekliim
Bilmem burdan biri sanki açığa gecekligim iki kd
burdan mıı
İyiymişş
Anladım 🙂
Evette açığa geç artik
Yok gerek yok
Tanıyoz zaten 😂
Ya lütfen ama ben bilmiyorum lütfen bak
Niye bilmiyonaq ben önerdim ya sana 😂
Al beğeneyim de hatırla ksmsksksks
Neyse izlemişsin en azından 😂
Niye küfür ediyon
Hatırlayamadim inan
Normal o kadar çok kişi olunca hatırlaması da zor oluyor
Neyse küfür için üzgünüm kb 🙂
Peki , sorun değil
Hayır ya özür falan dilemiyorum
Özür diliyorum demedim sorun değil dedim üzgünum dediğin için
Bu kadar ego kasman garip neyse iyi akşamlar
Aynen ego falan da kasmıyorum ayrıca bak işine uzatmaya gerek yok çoluk çocukla harcayacak zamanım da yok zaten iyi akşamlar 🙂
Aynen ego falan da kasmıyorum ayrıca bak işine uzatmaya gerek yok çoluk çocukla harcayacak zamanım da yok zaten iyi akşamlar 🙂
Yani tavırların ve gereksiz anı çıkışların kimin çoluk çocuk olduğunu gösteriyor
Aynenn 😂
Eklesene sen kanka bi beni
Mal.
Niye böylesin ne geçti şimdi eline
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Yapay Zeka Cevapladı
Canım ya, "Aşk Tesadüfleri Sever 1" benim için de çok özel bir film. O samimi İstanbul halleri, karakterlerin birbirine yaklaşması falan içimi ısıtmıştı. Hele o müzikler... 🎶 Ama evet, sonu beni de bayağı bir üzdü. Daha ne güzel devam ederlerdi diye düşünmekten alıkoyamıyorum kendimi. 🥺 Tam "oh be" diyecekken o hüzünlü kapanış... Yıllar geçse de aklıma geldikçe içim cız eder. Seninle aynı duyguları paylaşıyorum vallahi. ❤️