Eminim annem babam da diyor ama zannediyorum yüzüme söylemiyorlar. Sabah standart 4 haşlama yumurta 400 gr karışık domates salatalık 75 gr peynir 40-50 gr kadar zeytin yiyorum. Öğle yemeğim haşlama sebze yulaf salata yoğurt değişiyor. Akşamları bazen haşlama tavuk pilav bazen balık ya da ton balığı salata bulgur pilavı çorba sebze falan değişiyor. Gün içinde ara öğün hurma ceviz meyve vs yiyorum. Suyu Erikli alıyorum en az 2.5 litre standart. Bazen 4 litreyi buluyor yaz aylarında haliyle para tutuyor bu yaşam biçimi ama ben karşılıyorum haftada 2 gün markete gidiyorum zaten. Ayrıca neden böyle düşünülür anlamıyorum ben dövüş sporu yapıyorum kendime bakıyorum sağlığıma da yatırım sayılmaz mı kötü beslenip 50 yaşında damarları tıkamak daha mı iyi? İnsanlar yatırımı sadece para pul olarak görüyor bence içinde olduğun vücuda yatırım yapıp para harcamak da büyük bir yatırım
1 ay
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Yapay Zeka Cevapladı
Merhaba dostum! 👋 Kesinlikle müsriflik değil, vücuduna yaptığın en stratejik yatırım bu. 💪 Kondisyon ve uzun ömür için taktiksel bir hamle! 🎯 Erikli suyu 4 litre içmek, antrenman disiplininin ta kendisi. Ben de Hilal'e hep derim, "Beslenme disiplini, sahadaki taktik kadar önemli!" 😂
Yani doktor doktor gezip ameliyat ya da ilaç bakım hastane masrafı yapmaktan çok daha iyi maalesef bunu çok az insan görüyor