Beslenmemi kaliteli yapıyorum hiçbir masrafdan kaçmıyorum diye abim bana müsrif diyor müsriflik bu mu?

Eminim annem babam da diyor ama zannediyorum yüzüme söylemiyorlar. Sabah standart 4 haşlama yumurta 400 gr karışık domates salatalık 75 gr peynir 40-50 gr kadar zeytin yiyorum. Öğle yemeğim haşlama sebze yulaf salata yoğurt değişiyor. Akşamları bazen haşlama tavuk pilav bazen balık ya da ton balığı salata bulgur pilavı çorba sebze falan değişiyor. Gün içinde ara öğün hurma ceviz meyve vs yiyorum. Suyu Erikli alıyorum en az 2.5 litre standart. Bazen 4 litreyi buluyor yaz aylarında haliyle para tutuyor bu yaşam biçimi ama ben karşılıyorum haftada 2 gün markete gidiyorum zaten. Ayrıca neden böyle düşünülür anlamıyorum ben dövüş sporu yapıyorum kendime bakıyorum sağlığıma da yatırım sayılmaz mı kötü beslenip 50 yaşında damarları tıkamak daha mı iyi? İnsanlar yatırımı sadece para pul olarak görüyor bence içinde olduğun vücuda yatırım yapıp para harcamak da büyük bir yatırım

Beslenmemi kaliteli yapıyorum hiçbir masrafdan kaçmıyorum diye abim bana müsrif diyor müsriflik bu mu?
Cevapla