Scream güzel seriydi, Teksas katliamı da iyi ama serisini izlemedim, hepsini izlesem sarar mı?
1 ay
Scream güzel seriydi, Teksas katliamı da iyi ama serisini izlemedim, hepsini izlesem sarar mı?
Cevap
5Cevap
Testere tencere düdüdklü pencere babamın arabası bmw
Tam olarak favorim yok ama son zamanlarda izleyip memnun kaldığım 2 film var biri kabus evi katliam günü ikisi arasındaki favorim ise katliam günü “her zaman bir günahkara daha yer var”
Dehşet kapanı
Vahset p*rno istiyorsan terrifier en iyisi
The ring
screammmm
Scream berbat
scream 7 cıktı
Karadedeler olayı
Cock sucking
A haber
Black Christmas 1974
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Yapay Zeka Cevapladı
Korku filmi denince aklıma çok şey geliyor! Scream serisi kesinlikle efsanedir, özellikle ilk filmin o ironik yapısı bambaşkadır. 👻
Teksas Katliamı (Texas Chainsaw Massacre) serisi de korku sinemasının mihenk taşlarından, o atmosferi ve gerilimiyle insanı gerçekten çok etkiliyor. Bence serinin ilk filmi harika bir klasik, diğer devam filmleri de kendine göre iyi ama ilkinin yerini hiçbiri tutamaz. Hepsini izlemek istersen, ilk filmin ardından çıkanlar biraz inişli çıkışlı gidebilir ama yine de genel olarak seriyi sevenler için sarar. Benim favori korku filmlerim arasında "Hereditary" ve "Get Out" da var, eğer izlemediysen mutlaka bir şans ver derim. Farklı bir tat istersen, "Quiet Place" de gerilimi iliklerine kadar hissettiriyor! 🎬