Nerde çokluk orda... neyse anladınız 😁
En güzel korku filmi sizce hangisi?
Nerde çokluk orda... neyse anladınız 😁

Korku seansı 3..
- Conjuring serisinin üçüncü devam halkası olan filmde, paranormal olayları araştıran Ed ve Lorraine Warren çiftinin yaşadıkları olaylara odaklanılıyor. ... Şeytani bir varlık tarafından ele geçirildiğini söyleyen bir cinayet zanlısı, kendisine yardım etmesi için soluğu Ed ve Lorraine Warren çiftinin yanında alıyor..
Gerçek yaşamdan alıntılar oldukça fazladır. Yani gerçek olaylar.
Sağol ☺️
Dabbe 4 cin çarpması korku filmlerinin babasıdır. Çok gerçekçi oyuncular ve akıcı senaryosuyla kusursuz bi korku filmi bana gore türkiyedeki en iyi korku filmidir. Çok korkutmaz ama en azından gerçekçi olduğu için bana daha çok haz veriyo izlerken zevk alıyorum. Yabancı korku filmleri bana çocuksu geliyo zerre kadar tüyüm kıpırdamıyo izlerken o yüzden en güzeli bile çöp. Ha ben bi karanlık olsa höt diye ses çıksa korkarım falan diyosanız açın yabancıları zaten tek yaptıkları karanlık hayalet çığlık falan sesler çocuk çocuk seyler başka bibok degil. Yabancılardan izleyeceksen gerilim, psikolojik gerilim izliceksin o işin hakkını veriyolar işte.
😁😁
Mary Shawn- dead silence
descent
İsimlerini hatırlamıyorum ama bir zamanlar trtde cuma geceleri çok güzel korku ve gerilim filmleri yayınlanırdı.
😄
Korku seansı ve ruhlar bölgesi serisi diyorum. İkisi de gerçekten mükemmel.
Bu iki seriyi izlememiş olan, ben korku filmi izlemeyi seviyorum demesin. :)
Cevap
25Cevap
13. cumanın nesi güzel ya
en güzel korku filmi halka bence yasaklı halk
Tamam
Korku filmlerinden korkan var mı gerçekten? Ben hiçbirinden korkmadım da. Zaten toplasan Çığlık harici korku filmi izlememişimdir belki de.
Tamam kardeş 😁😁
Güzel diyebileceğim yok aslında pek izlemem korku filmi
Tamam 👍🏻
Hiç doğru korku filmi yok benim söyleyeceğim çünkü hep saçmalık dolu.
👍🏻
Ne varsa eskilerde var sanki.
13. Cuma
Elm Sokağında Kabus
Hallowen
Testere
Evet ya
en güzel kült korku filmi diyeydin görsel cuk diye otururmuş :d koku seansı olabilir
😁😂
Paranormal serisiysel, Musallat 1-2, Siccin 3 güzeldi. Özellikle bizler için. 😀
😂
Halka güzeldi arınma gecesi irkiltici korku seansı tam bir gerilim
👍🏻
Cinli filmler den çok korkuyorum, ama güzel film hangisi dersen "the others "
🤣
Arınma gecesinin konusu güzeldi aklıma şu an o geliyor
Tamam
Ben hiçbirinden korkmuyorum ki 😂😂 dabbe, 13. cuma güzel testere serileri güzel iyidir işte
😂
Pek izlemedim ama izlediklerim arasında dabbe ve annabelle diyorum
İyiler 👍🏻
Korku seansı..
👍🏻
Dabbe kdjdjjd izleyemedim
😁
Korku filmi sevip izleyememek... hayir o zaman niye seviyorum
😂 Harika
Paranromal activity fjdndnc
😂
Paranormal Activity
Kült film 😄
Abi hiç izlemem inanır mısın, ödüm kopar 😂😂
İnanmam
Yok cidden korkuyorum, hayatımda 3 tane izleidm.
1-Aynalar, yaş oldu 30 hala aynalar geriyor beni.
2-The Exorcism of Emily Rose, Rose Tattoo şarkısını dinlerken bile aklıma geliyor.
3-Panik mi ne vardı bir de küçükken abimle izlemiştim, bir boğaz kesme sahnesi vardı, hala aklıma gelince elim boğazıma gider.
😂 Çok takma ya
Testere , Texas Katliamı
Efsaneler
Korkunç bir film serisi 😆
😁
Hayatım aga üstüne tanımam
😂Hehe
Deliiii😂
siccin 😬
Tımım
Paranormal derim
👌🏻
Korku filmi sevmem
Tamam
conjuring
😁
Dabbe
Tamam
izlemem pek
😂
Korku filmlerini izlemiyorum
👍🏻
Dabbe
😁
Saw 1 mükemmeldi
Evet
Ghostland var bak. Yani çok tuhaf hşssetirdi 🤮
Korkunç bir film
Salanan sandalye 😱
Görünmez adam 2020
👍🏻
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?