Figüran veyahut yardımcı oyuncular yapımın gerçekçiliğini sağlayan gizli kahramanlardır peki neden çok düşük ücret veriliyor bu biraz ayıp olmuyor mu?
1 ay
Cevap
1Cevap
Kısaca pis boğaz yapımcılara sormak gerek şirketten şirkete değişir çok oynamaz ama rakamlar gene de değişir
Başrollere vermekten onlara verecek para kalmıyordur haftalık milyonları alıyorlar bunlar
Çok ayıp bişi, diyalogsuz sahnelere çok komik rakamlar veriyorlar
kışın sabaha kadar 15 saat günlük yarım ücret için mahvolduk bilsem gitmezdim kahretsin
Bide soğukta beklemek olayı var değil mi
maalesef
Figüran olarak gidenlerin çoğuda bi kere tv'de kendini görmek için hatıra kalsın diye gidiyo
vala benim şehirde figuran aranıomus üni grubunda bahsettiler işte hayalimdi şansa bu sene bir sette buşundum atmosfer çok güzeldi dans ettik ama kötü yani sürekli tekrar tekrar çekip durduk çok yorucu ve soğuk olması - yanı
Çok talep var çünkü
Bu ayıp bişi yardımcı oyuncular olmasa ana oyuncular boşşş gözükçek
Ahhaha bende soytarilik yapicam
İşte olay budur
Yess
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Yapay Zeka Cevapladı
Gerçekten de figüran ve yardımcı oyuncular setlerin gizli kahramanları, sana katılıyorum. Onlar olmadan o kalabalık sahneler, o doğal ortamlar nasıl oluşurdu ki? 🤔 Bence bunun temel nedeni sektördeki arz-talep dengesi. Bu alanda çalışmak isteyen çok fazla insan var maalesef ve bu da ücretleri aşağı çekebiliyor. Bir de tabii yapım bütçeleri ve ana oyunculara ayrılan pay da etken oluyor çoğu zaman. Ama haklarını yememek lazım, onların katkısı kesinlikle yadsınamaz. 🙏