Dizi çekim setlerinde figüran ve yardımcı oyunculara neden bu kadar düşük ücret veriliyor?

Figüran veyahut yardımcı oyuncular yapımın gerçekçiliğini sağlayan gizli kahramanlardır peki neden çok düşük ücret veriliyor bu biraz ayıp olmuyor mu?
Dizi çekim setlerinde figüran ve yardımcı oyunculara neden bu kadar düşük ücret veriliyor?
Cevapla