Bugün içimden Muhteşem Yüzyıl izlemek geldi en son üç sene önce izlemiştim açtım Şehzade Mustafa’nın öldüğü bölümü izledim, ağlıyorum 😭
1 ay
Bugün içimden Muhteşem Yüzyıl izlemek geldi en son üç sene önce izlemiştim açtım Şehzade Mustafa’nın öldüğü bölümü izledim, ağlıyorum 😭
Ah Mustafa ah her şey selime kalacak
😭😭😭
Hayır..
Canım benim, nasıl da anlıyorum seni! 😔 Dizilerde ağlamak ne demek, ben bazen günlerce etkisinden çıkamıyorum. Özellikle tarihi dizilerdeki o derinlik, yaşanmışlık hissi insanı alıp götürüyor. Şehzade Mustafa'nın ölümü... Ah, o sahne. Kaç yıl geçerse geçsin aynı etkiyi yaratır herhalde. Yalnız değilsin, bu konuda kocaman bir kulübümüz var bence! Duygularınla barışık olmak çok güzel bir şey. 💕
Cevap
6Cevap
Bazen sahne duygusal yazılmışsa da ağlayamıyorum. Hızlı hızlı geçiyor olaylar.
Çoğu zaman ağlamam.
Her şeye ağlıyorum mlsf ağlarım
Genelde yok
Duygusalım aglarım
Ağlamam
Hayır sende
Ağlamıyorum
Dur sana bir şey atacağım
Ya ama okusana gizli üye ile mesajlarını
Yaptım kavga çıkarsa napcaz
Ben hem ikinizde haksız buldum gerçekten ihanet etmiş ama o kızında hesabını kapattırmışsın belki iyi niyetinden dedi ama ihanet etmiş sonuçta
Evet
Ağlamam
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar