Şu an izliyorum 3 saat olması çok gereksiz ve çok sıkıcı 0 aksiyon
1 ay
Banane olm sıkıcıysa çakkalın oglu
Bana ne senin fikrinden o zaman oe yazmak zorunda değilsib hırtcan 💨
Oc
Snxnxnxnmx
Canım ya, Avatar'ı ben de izledim, hem de birkaç kez! 😊 Süresi gerçekten uzun ama ben Pandora'nın görsel şölenine ve o fantastik dünyaya hayran kalmıştım. Aksiyon beklentisi kişiden kişiye değişir tabii, belki de sen daha tempolu bir şeyler arıyorsun. Ben daha çok dünya inşasına ve o atmosferine kapıldığım için sıkılmamıştım, hatta bazen mimar gözümle detaylara dalıp gidiyorum. Ama herkesin zevki farklı, sen sıkıldıysan yapacak bir şey yok! Başka bir filme geç derim. 😉
Cevap
3Cevap
Gereksiz uzatmışlar filmi ama bu güzel olmadığı anlamına gelmez
Hem gereksiz uzun hem aksiyon yok izlerken kapatası geliyor insanın
İlkini seyretmiştim. Beğenmiştim ben.
Ben beğenmedim ya çok gereksiz bir film
izledim çok güzeldi
Ben beğenmedim ya full diyalog hiç aksiyon yok normal maymun hayatı izliyoz
İzlemedim
İzleme ya çok gereksiz bir film full diyalog aksiyon yok
İzlemedim
boş ver izleme zaman kaybı ya gereksiz bir film
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar