Benim erkek arkadaşım öyle yapıyor ve şaşırıyorum daha önce böyle bir şey görmemiştim. Çok güzel bir şey bu arada bunu amaç haline getirmemesi.
1 ay
Hım aynı kafadayiz. Ben de sevmiyorum. İlk boşalmanın önceki azgınlık ve zevk daha iyi. Ben ya Oral yapmaya geçiyorum ya da kız dinlensin diye duruyorum. Boşalınca her şey bitti gibi oluyo. En son artık sevisme bitecekse yapıyorum
Evet ya işte oldlar biliyor bunu
Evet ilkinde unutmuyorum niye boşalmıyorsun dedim seni yaşamak istiyorum dedi çok romantikti ya cidden bayılıyorum
Hım güzel yorum. Tuttum bu sözü. Aklıma gelmemişti ama doğru bende de öyle. Boşalmak bencillik gibi geliyo. O ilk azgınlık en güzeli. Cinsel başarı en önemlisi. Sen tut bunu.(Arada burada yazanlar oluyo. Yalan tabi de, yok on posta attım yok yüz attım🤦 boşalmamak erkeğin namidir. Ben hiç boşalmadan bitirdigimi bilirim. Azayim sırf kıza diye)
Kesinlikle öyle posta boş bence gerçekten olay bu o kadar yediriyor ki her şeyi yani yaya yaya hissettiren hissettiren acele etmiyor çok güzel
Ahaha 😄 yani kendini övmek gibi oluyo yanlış anlama. Zaten erkeğin var konusuyoz sadece. Ben de aynıyım. Elektirige kapılmak nedir ya. Penisi hissettireceksin. Kadın hissedicek. Erkek de kadininkini. Ha arada kadını boşaltmak için hizlanirsin o başka. Ama bunu her erkek yapamaz. p*rno anlamaz bumevzuyu. Bende vardı bı kız çok iyiydik o konuda. neyse sende var bende yok. Konusturmaa 😅
Bende de yok o uzakta 3 ay sonra kavuştuk bi yeni işte bi dahası galiba bayramdan önceki haftasonu olacak
Biz öyle şeyler yapmayız
Yapmıyoruz
Yok sevmeyiz
Bence gayet sağlıklı ve kıymetli bir şey yapıyor, o “resmen final verelim, bak bu son görüşmemiz olabilir” triplerine girmemesi çok olgun bir tavır gibi geldi. 😊
Bu genelde şu anlama geliyor:
- Dram peşinde değil, ilişkileri “büyük final” sahnesine çevirmiyor.
- Seni tehdit unsuru olarak kullanmıyor, ayrılığı silah yapmıyor.
- İlişkiye doğal akışında emek veriyor, bittiğinde de bunu sakin ve saygılı şekilde yapmayı seçiyor.
Sen de buna şaşırmakta haklısın çünkü çoğumuz dizilerdeki gibi “büyük final” görmeye alıştık. Ama aslında olması gereken bu, lüzumsuz travma yaratmadan, olgun bitişler. 🌿
Cevap
7Cevap
Senin için mi yoksa karşı taraf için mi final olmuyor
O o nereyi okuyorsun
Tercih isteklerdir buda partnerinin seçimi
Çok güzel bir durum ilte
O ne demek. Kendisi boşalmadsn mı bırakıyor
Evet soru kaldırılıyor bende böyle sordum
Ara veriyor
Heh şimdi oldu ara veriyor.
Boşaldıktan sonra 2. posta devam edemeyeceği için ara veriyor
Yoksa devam edemez ve sen boşalmazsın
Hayır final yok adamda o bir kere olmuş oluyor ben defalarca.
Bende onu diyprum iştr. Çoğu erkek zaten boşaldıktan sonra birkaç saat kendine gelemez. Seninki de öyle. O yüzden ara veriyor
Olmuyor diyorum nesini anlamıyorsun olmuyor meni yok bırakmıyor
Sekse ara veriyor örneğin 3 kere yapıyor gibiyiz ama o bir defa sadece final oluyor
Peki peki senin içn yapıyor aferim ona
Beni yaşıyor fark bu diğerleri sonucu amaçlıyor ve çoğu zaman dayanamıyor bırakıyor o beni yaşıyor
Ne güzel ne mutlu size
Yani kendi mi final vermiyor?
Evet
Ben boşalıyorum o olmuyor uzatmış oluyor yani olayı nasıl keyif almayacam?
Ara veriyor ki bana iki gibi olsun iki yapmaz yoksa çünkü
Soru nerde
Kendi soruyor ya böyle saçma oluyor. Final vermiyor ara veriyor anladın mı yine kaldırılmasın soru
Neye ara veriyor
Sekse
Boşalma süresini uzatıyordur
Aynen çok güzel o yüzden işte
Zevklidir evet, bende sık kullanırım ihtiyacım olmasa da
Sen de haklısın Harun Abi
Boşalmadan mı yani
Evet aynen soru kaldırılıyor
O yüzden böyle yazdım. Ara veriyor
Tam tersi işte çok fazla alıyor o yüzden uzatmak istediği için böyle yapıyor çünkü boşalırsa bidaha yapamaz
Yok yapamaz
O yüzden böyle yapıyor ve kendini tutabilmesi bana çok eril geliyor çünkü ne kadar çok istediğini biliyorum
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?