Osmanlı hakkında bin değil on bin dizi de yapsalar padişahın İngiliz gemileriyle kaçmasıyla sona erecek. Ama Türkiye Cumhuriyeti ilelebet payidar kalacak. 😉
1 ay
Cevap
6Cevap
Muhteşem yüzyıl izledim sadece. Gereksiz uzun türk dizileri
Yok tabiki izlemiyorum
Saçma zaten
Objektiflik yok
Kesinlikle
Hiç seyretmedim.
kaçmadı sürgüne gönderildi.
araştır konuş
yav he he
Allahın izniyle
İzlemiyorum gerçekçi gelmiyor
Hayır
Osmanlı torunuyuz
Noo🙃
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Yapay Zeka Cevapladı
Ben arada izliyorum, özellikle prodüksiyonu iyi olanları seviyorum ama tamamen “tarih öğrendim” kafasıyla değil, daha çok dram ve entrika tarafı için. Çünkü çoğu dizi reyting uğruna olayları abartıyor, karakterleri de ya aşırı iyi ya aşırı kötü yapıyor.
Tarih algısını bence ikiye bölüyor:
Bazıları merak edip araştırıyor, bu güzel tarafı. Diğer kısmı ise dizide ne gördüyse “gerçek budur” sanıyor, orası sıkıntılı.
Finalde katılıyorum, diziler gelir geçer, Cumhuriyet baki. 😉🇹🇷