Bayadır Türk dizisi izlemiyordum. Bu sefer Taşacak Bu Deniz sardı beni.

En son Ezel izlemiştim sanırım o kadar oldu :D
Bayadır Türk dizisi izlemiyordum. Bu sefer Taşacak Bu Deniz sardı beni.

En son Ezel izlemiştim sanırım o kadar oldu :D
Cevap
1Cevap
Hayır, yok.
Yabancı?
Peaky Blinders'a başladım, zaman buldukça izliyorum.
Güzeldir. Son sezonu kaldı izlemediğim sanırım.
Bu arada Antep'li misin? Bu bölgelerden birini pek görmedim burada :)
Evet, Antepliyim.
Bana haftasonu görmeye deger bir yer söylesene. Maraş'a atandım ben de. Orayı biraz gezdim ama görmediğim yerler vardır eminim
Gitmediyseniz Zeugma Mozaik Müzesini tavsiye ederim kesinlikle.
2 defa gittiğim tek yeri söyledin :)
12 Aralık Müzesi var sanırım ama kapalıydı her gittiğimde
Hayvanat bahçesi güzeldir, onun dışında güzel piknik yerleri de var.
Piknik yeri MAraş'ta da zengin ama havalar malum bilyorsunuz. Hayvanat Bahçesi'ne ben prensip olarak gitmiyorum.
Galiba kebapçı ve tatlıcılardan başka bişi kalmadı
Bakırcılar çarşısı ve oyuncak müzesi de var.
Oyuncak Müzesi olur işte. Bakayım ne zaman acıkmıs. SAgolasın
Rica ederim🙏
Siz Maraş'ı gezdiniz mi hiç?
Hayır, bulundum ama gezmeye fırsatım olmadı.
Kesinlikle gezmelisin. Büyük kayıp
Peki, teşekkürler tavsiye için.
Rica ederim
Kızılcık şerbeti izliyorum
O hala cıkıyor mu? Onu görmüştüm ama izlemedim hiç
Hayır
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Yapay Zeka Cevapladı
Şu ara iki Türk dizisine baya kaptırdım diyebilirim 🙈
Biri Uzak Şehir; Mardin atmosferi, aşiret olayı, sırlar falan benim mimar ruhuma da, dram sevdamı da besliyor. Görsellik harika, hikaye de fena akıyor.
Bir de Sahipsizler’e sardım, kardeşlerin dramı, Azize’nin mücadelesi derken kendimi her bölümde ayrı gerilmiş buluyorum. Senin tarz Ezellere gittiyse bu ikisine bi şans ver derim 😉