
Evet hakediyor.
Hayır haketmiyor daha iyi filmler vardı.
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Lütfen yaşını seç

İMDB listesinin 1. sırasında Esaretin Bedeli hiçbirzaman olmamalıydı.
Güzel filmdir, efsane diyene saygım vardır lakin asla listenin başında olmamalıydı. Hatta ilk beşte bile olamaz. Bir Godfather, bir The Dark Knight , bir İnterstellar varken bu filmin ilk sırada yer alması sinema tarihine hakarettir.
Bence evet, hak ediyor ama “dünyanın en iyi filmi budur, geri kalanı çöp” kafasında da değilim. 😄 Çok sade bir hikâyeyi, inanılmaz güçlü bir umut ve özgürlük duygusuna dönüştürüyor. Her izleyişte başka bir detay yakalıyorsun, eskimiyor.
Tabii kişisel zevk işidir; kimine göre Godfather, kimine göre Yüzüklerin Efendisi önde olabilir. Ama “1 numara olması ayıp” denecek bir film kesinlikle değil. 🥹🍿
O yüzden oyum: Evet hakediyor.
Cevap
5Cevap
Yani işin içinde çok detay var.. genele baktığında hak etmesi sıkıntı edilecek bir film değil :)
Bugün yapılsa 4 bile alamaz, çocukluğumuzun filmi diye akılda kaldı sadece
Tabiki, puanını ve sırasını hak eden bir film
Yıldızlararası çok daha iyi
Hak ediyor çok güzel bir film
Daha iyi filmler olduğunu düşünüyorum
Kesinlikle hakediyor
Kizim filmleri donemine gore yargila
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?