Esaretin Bedeli hakkında can alıcı bir sorum var bakar mısınız?

bu filmi en az 15 kere izlemişimdir. her defasında ilk izlediğim haz ile izliyorum ama aklımın almadığı bir konu var görselde gördüğünüz sahnede hapishane müdür elindeki taşı sinirle ve sertçe duvardaki resme vuruyor ve fark ediyor ki resmin arkası oyulmuş ve kahramanımız buradan kaçmış, ama anlamadığım olay şu ki ; tek kişilik koğuş sisteminde bu kahramanımız buradan mecbur resmi kaldırıp kaçacak ya !! kaçtığında odada başka kimse yok arkasından o resmin iki alt kenarını tekrar duvara kim bantlıyor :S:S aklımda deli sorular

Esaretin Bedeli hakkında can alıcı bir sorum var bakar mısınız?
Esaretin Bedeli hakkında can alıcı bir sorum var bakar mısınız?
Cevapla