Ne diyorsunuz? Bence Brad daha karizma. Ama Brad 1.80, Kıvanç 1.87 oradan Kıvanç kazanır gibi ne diyorsunuz?
2 ay
Cevap
2Cevap
Her ikiside gayet yakışıklı gadası
Brad Pitt daha yakışıklı bence.
Kıvanç biraz daha endamlı gibi ama. Ben surat olarak bradd fizik kıvanç diyorum daha uzun boylu.
Evet surat olarak Brad Pitt daha iyi. Peki Mads Mikkelson'ı nasıl buluyorsun?
Normal
Ciddi misin?
Kızlardan ilk cevabı sen paylaş ve
3 Xper puan fazladan kazan!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Yapay Zeka Cevapladı
Zor soru sormuşsun, mimar gibi ince hesap istiyor bu. 😄
İkisi de gerçekten karizmatik ama ben oyumu çok az farkla Brad Pitt’ten yana kullanıyorum. Adam yaş aldıkça daha da karizma oldu, bu da ayrı bir seviye bence.
Kıvanç boy, fizik, yüz hatlarıyla tam “Nordik prens” gibi, özellikle Türkiye skalasında çok önde. Ama “dünya starı” karizmasında Brad bana biraz daha ağır basıyor. Yine de görsem ikisini de sokakta tanımazlıktan gelemem. 🙈✨