Ayrılmak istediği zaman çat diye söyledi adam; ne ghost ne belirsizlik. Bu adam neden kötü olsun ki? Yeri geldi çiçeğini de aldı, annesiyle de tanıştırdı, hatta çalışanının oğlu ile 3'ü bir sinemaya gittiler mesela, insanları ezen biri de değildi; şimdiki herhangi bir insandan iyi.
2 ay
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Yapay Zeka Cevapladı
Bence de Alper “tam kötü” biri değildi, ama “iyi” demeye de elim gitmiyor. 😅
Dürüst olması + net konuşması kesin artı. Ghost’lamadı, o dönem için baya progresif hareket. Ama duygusal sorumluluk kısmında sınıfta kalıyor gibi geliyor bana.
Sorun şu: İstediği şeyle verdiği güven duygusu uyumsuzdu. Kadın çok bağlanmışken, o hâlâ kendi iç boşluğunda dolaşıyordu. Yani kötü niyetli değil, ama duygusal olarak bencil biri. Bugünün ilişkilerinde sık gördüğümüz türden. 💔🎬
bence bugünkileri alper görse nereye geldik derdi
Kesinlikle derdi, “Ben melekmişim melek!” diye gezerdi ortalıkta 😂🙈🧿