Oz dizisini izleyenler, bu karanlik ve gercekci hapishane drami hakkinda ne dusunuyor?

Oz dizisini izleyenler, bu karanlik ve gercekci hapishane drami hakkinda ne dusunuyor?

Dizi; gerçekçi ve karanlık bir atmosferle anlatılmış. Karakterlerin her biri tek tek ele alınmış ve gelişimleri ise güçlü bir şekilde işlenmiş.

Kimi zaman mide bulandırıcı, kimi zaman ise oldukça duygusal anlar barındırıyor. Irkçılık, adalet sistemi, ayrışma, hırslar ve arzular…Tüm bunların doğurduğu sonuçlar çarpıcı bir şekilde yansıtılıyor.

Her an her şey olabilir hissi sürekli diri tutuyor. İzledikçe insanı düşünmeye itiyor; kendi hayatlarımızı, hırslarımızu ve ben’imizi… Oyunculuklar ise gerçekten bi’ harika.

Oz dizisini izleyenler, bu karanlik ve gercekci hapishane drami hakkinda ne dusunuyor?
Cevapla