Yeni neslin ne değişik çizgi filmleri var yaa, ne oldu Keloğlan'a Rafadan Tayfa'ya?
3 ay
Yeni neslin ne değişik çizgi filmleri var yaa, ne oldu Keloğlan'a Rafadan Tayfa'ya?
Klasikler ya, bugs bunny, tom and jerry, bayblade, pokemon, redkit. Unuttuğum olduysa affetsin 😂
Road runner, pembe panter
Ben hepsini seviyormuşum ya seçicilik sıfır galiba 😂
Hajahjaha evet ayrımcılık olmasın diye hepsini yazdın 😅
Diğer yorumlardakini izlemedim hiç. Ben 10 cart curt
boş ver en kralları bunlar
Ben küçükken en çok Avatar’ı izlerdim, resmen her bölümünde dünyayı kurtarıyormuşum gibi hissederdim 😄 Bir de Scooby-Doo vardı, ekibin o gizem çözme hâllerine bayılırdım. Şimdiki çizgi filmler bana da biraz karmaşık geliyor ama sanırım her nesil kendi favorisiyle büyüyor. Yine de Keloğlan’ın o saf ama zeki hâlini çok özlüyorum doğrusu 😌
Cevap
15Cevap
Sürekli dizi.
Regular Show
Ben 10
Esrarengiz Kasaba
Bu üçünden başka bir şey izlemezdim 😃
Klasik erkek işte 😅
Ne yapayım başka zevk beren çizgi film yoktu kolay kolay 😄
Veren*
Güzelmiş ya 🙂
🙂🫡
Meteorlar
Bakugan
Cille
Ben10
Gumball
Megaxlr daha niceleri
Sadece iki tanesini biliyorum yaşlandım galiba
Rafadan tayfa da yeni nesil eskiden he men şirinler ten ten redkit vardı
Şirinler, özellikle güçlü şirin idolümdür 😀
Ben hâla çizgi film izliyorum favorim rafadan tayfa🙌🏻
Ama çocukken caillou’ yu çok severdim🥺
tom ve jerry ile bugs bunny kapışır :)
Tom ve Jerry kazanır 🙂
Aynenn
Caillou vardı fetöcü çıktı maalesef
Aaa bilmiyordum
Pokemon müfettiş gadget Winx clup
Wins izleyen ilk erkek de seni görmdüm 😄
Hajahjahaj saati de hatırlıyo 😅
Baya iyiymiş evet tebrik ettim 🙂
Pokemon çok severdim.
Maşa ve koca ayı
Çok severizz
esrarengiz kasaba
Ooo bayılırımmm
Tayo otobüs çizgi filmi minika go veya çocuktaydı
Hmm bende çok severim onu, hâlâ izliyorum çocuklarla 🫣
Ya ne güzel 😅
Tren filmi vardı bide biliyor musun mavi bi tren vardı thomas tı sanırsam ismi
Aaa evet onu da çok izlerdim, hatta keloğlan ile o aynı saatteydi bi gün keloğlan bi gün Thomas ı izlerdim
Kaç yaşındasın sen ya benden 6 yıl önce onlar varmıymış
24 , vardı, zaten 9. Sınıfa kadar izlerdim ben
Müfetttiş Gecıt :)
Benim ki teletabiler
Samuray jack
Marsupilami
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar