Küçükken en sevdiğiniz çizgi film neydi?

Küçükken en sevdiğiniz çizgi film neydi?

selaammm. en sevdigim powerpuff girls, caillou ve de cedric’ti hep. hâlâ coook izliyorum ve hosuma gidiyor. cedric hep sey diyodu “8 yasindaysaniz ve asiksaniz hayat cok guzel” gercekten de hakli. keske hep 8 yasinda kalsaydim diye dusunuyorum bazen o zamanlar cedric sacmaliyor zannetsem de. chen’e de “uzumlu kekim, dogu incim” diyodu, buyukbabasindan hikayelerini dinliyodu, christian’i da cok kiskaniyodu. bence simdiki cizgi filmler aslaa yerlerini tutamaaaz. hep 8 yasinda ve asik hissetmeniz dilegiyle, iyi gecelerr 🌸💕✨🧚🏻🌙

Küçükken en sevdiğiniz çizgi film neydi?
Cevapla