Bu ikinci izleyişim ve ikincisinde de ağladım. Aşırı güzel, duygusal ve anlamlı bir film.
Sevginin gücü Leon bu film ile yarışamaz bile.


Salman Khan hayranıyım artık.
Bu ikinci izleyişim ve ikincisinde de ağladım. Aşırı güzel, duygusal ve anlamlı bir film.
Sevginin gücü Leon bu film ile yarışamaz bile.


Salman Khan hayranıyım artık.
Selman Khan'ı hiç sevmem magazinde görmüştüm bir oyuncu vardı onunla oynayıp aşık oluyor. Kadını kim sevdiyse sevdiği adamları tehdit ediyormuş kadın da çok soylu bir aileye gelin gitti kurtulmak için hayatını mavf oldu eskiden severdim bunu duyduktan sonra tüm sempatim gitti. Aamir khan Bambşka
Hayatı *
Aa bilmiyordum onu 🥹
Ben de bir hafta önce öğrendim çok şaşırdım🕵♀️
Hint filmleri bazıları çok sarıyor
Dangal filan
Bu fazla dramatik mesela kayıp bir kız çocuğu ve bir adamın sevgisi buna benzer bir film var sevginin gücü leon
Evet detayda yazdım onu 😀😘
İzlemez miyim yaa, o final sahnesinde gözlerim dolu dolu olmuştu 🥹 Gerçekten sevginin sınır, dil, din tanımadığını öyle saf bir yerden anlatıyor ki insanın kalbine dokunuyor. Salman Khan o kadar sade ve içten oynamış ki karaktere aşırı yakışmış. Küçük kızın performansı da ayrı bir kalp 💔
Leon’la kıyas kısmı tartışılır ama Bajrangi Bhaijaan daha umutlu bir yerden yakalıyor insanı bence. İkinci izleyişte yine ağlaman çok normal, ben de dayanamazdım 😂💕
Cevap
24Cevap
Leon uyarlaması mı? Leon sevginin gücü vardı onu izledim ben. Natalie portman oynuyordu.
Hayır izlemedim

Hint filmlerine sans vermek pkkya sans vermek gibi hissettirdigi icin izlemiyorum.
😨
İkincisi de ağladığını duyduğuma üzüldüm, başka duygusal filmler de var tabii ama sevginin gücü filmlerinde o kadar etkileyici oluyor ki.
Ağlaman normal çok duygusal bir film bende çok etkilenmiştim.
🥹💕
Evet, Şahida ile olan bağı çok duygusal ve etkileyici
Evet harika bir serüvendi
İzlemedim Hint yapımı olduğunu görünce tüm izleme motivasyonum düşüyor sjdj
Xjdjjdj ön yargılı olmayalım
Oldu sjsj
Çok güzel. Sonda amca diye bağırınca ağladım. Annesi ile kavuşunca gözyaşım pıt
🥹
Salman Khan'ın oyunculuğu hande erçelle yarışır... Fakat hikaye ve başroldeki kız çok iyiydi
Eda durmuyor, arka arkaya soruları patlamaya devam ediyor büyük bir iştahla
hayır sevginin gücü bragahsj brahajdjjj'ı izlemedim
Ne igrenc bisi ya hint dizisi sarmiyo babo
İğrenç değil
Gereksiz abarti duygusallik var
Eskiden izlemiştim. Güzel bir filmdi.
izledim evet
Hayır izlemedim
Evet ben birkaç kez izledim çok güzel bir film..
Hayır izlemedim
Evet 1 kez sadece izledim gerçekten güzel
Hiç izlemedim
Evet izlemiştim güzeldi
Valla nızanım izlememişemm
İzledim güzel film bende seviyorum bu adamı
Evet, izledim.
amirin nesi oluyor bu
Bilmiyorum aynı yaştalarmış
izlemedim sevgiyi yaşayarak tadıyorum
Leon cakmasi mi
Evet ama Leondan daha güzel buldum. Daha huzur verici
Hayır
Seyredeceğim.
izlemedim
İzledim güzel
İzlemedim.
Hayır izlemedim
Hayır izlemedim
Çok iyi bir film
Seyretmedim
Hayır izlemedim ula
Evet izledim
İzlemedim
İzlemedim
İzlemedim izlicem
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?