Uzun zamandır bir filmin gelmesi beni heyecanlandırmamıştı , fragmanı bile mükemmel
3 ay
Uzun zamandır bir filmin gelmesi beni heyecanlandırmamıştı , fragmanı bile mükemmel
absürt komedi hayranı olanların kaçırmaması gereken filmlerde 1,2,3, iyi fakat diğerleri çöp gereksiz cılkı çıkmış denilebilecek türden ama bu iyi görünüyor yani para verip te sinemaya gitmeye değer filme benziyor
İzlemez olur muyum yaa, bayağı iyi duruyor! 😂 Uzun zamandır absürt komediye bu kadar ihtiyacım olduğunu fark etmemişim. Fragmandaki göndermeler tam eski “Korkunç Bir Film” tadında ama güncel popüler yapımlara da iyi sallıyor gibi. O saçmalık seviyesi yine zirvede olacak hissini verdi bana.
Benim de bayağıdır bir filme bu kadar “vizyona girse de gitsek” heyecanım olmamıştı açıkçası. Sinemada kahkaha atmalık film özlemişiz resmen 🎬 Sen en çok hangi sahneye güldün fragmanda?
Cevap
1Cevap
Kokteyl gibi film olmuş Megan metro sahnesinden belli edio)))
Verity var bide onuda çok merak ediyorum
Çocukluğumun filmi 😄😄 demek 6. seri çıkıyor. İzlerim.
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?