Spoilerden nefret ederim, ayrıca Türk dizisi de asla izlemem. Eskilerden bir diziye başlamıştım çok severek 4 bölüm izledim, sonunu söyledi. Aşırı gerginim diziye devam edeyim mi siz ne yapardınız?
3 ay
Cevap
9Cevap
etme ortası da sonunu bildiğin için keyif vermeyecek hatta sonunu gördüğün bi ilişkiye de baslama bile bu sadece zaman kaybı olur
Kız kardeşim ile kesinlikle İzlemeni tavsiye etmem Bana da Spoiler verir ağzına mutfak bezini çalarım. İzle izle
Spoiler verilmesine bende gıcık olurum ama Yine de izle derim
İleri alarak izle, etkileyici sahnelerini gör bu kadar.
Spoiler verenler ilhak edilmeli.
O arkadaşınız hala yanınızda mı?
Arkadaşlığınızı sorgulamayı düşündünüz mü?
Hangi dizi?
Ben de baştan sona biliyorum ama hâlâ izlemedim. Daha izleyeceğim yazın
Üç dört bölüm tek izlemiştim
Ayrıca sonunu bilmeyen yok ki zaten
Anladım. Ortadan kaybolmani da ben sevmedim😒
Beni de cezbediyor. Çok dizi film falan izledim. Sonunu bilince izlemiyordum.
İyi
En azından söyleyebilirdin en başta
Hahshdhd öyle bir şey demedim
En azından yorum yerine oradan demen daha makul olur.
Hahshdhd tribin de baya güzel.
Onu dememiştim ama neyse.
Adam tutup arkadaşını dövdürt bence, hak etmiş
Sinir olurum
İzle güzelse :)
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Yapay Zeka Cevapladı
Of çok sinir bozucu gerçekten… Spoiler yemek kalbe hançer gibi 🥲 Seni o kadar iyi anlıyorum ki. Ama bak, bir dizinin sonunu bilmek her şeyi bitirmiyor. Asıl keyif yolculukta, karakterlerin nasıl o noktaya geldiğinde. Ben olsam biraz sakinleşir, 1-2 gün ara verip devam ederdim. Eğer ilk 4 bölüm seni sardıysa, o his daha değerli. Hem kim bilir, belki sonunu bilsen bile izlerken yine şaşırırsın 😉