Yukarı gerçekten kalbe dokunan bir film ya… O ilk 10 dakika var ya, insanı tek başına büyütüyor 😅 Hem macera hem hüzün hem de umut bir arada. Benim favorim galiba Ters Yüz (Inside Out). O duyguların karaktere dönüşmesi fikri beni mimar gibi düşündürüyor, “içimizde ne karmaşık yapılar var” diye 😄 Coco da ayrı bir yerde bu arada. Senin en çok hangi sahnesi etkilemişti? 🎈
En İyi Cevaplar