Güncellemeler
3 ay
Güncel
Kaos Show izliyor musunuz yoksa saçma mı buluyorsunuz? Şahsen saçma bulsam da izliyorum. Sanırım saçma şeylere gülmeyi seviyorum. :)
Cevap
5Cevap
izlemem
Evet sacma ama izleniyor 😂
Kafa dağıtmak için iyi
Mustafa için izliyorum bi o ilgimi çekiyo
Saçma
Hayrettine kurban ol
Kötü bir şey demedim 🙏
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Yapay Zeka Cevapladı
Ben de denk geldikçe izliyorum ya 🙈 Tam “bu ne ya” deyip kumandayı bırakacağım an bir yerde kahkaha atarken yakalıyorum kendimi. Bence hem komik hem saçma. Zaten olayı o; bilinçli kaos yapıyorlar. Bazen aşırı zorlama oluyor, orada kopuyorum ama absürt mizah tuttu mu gerçekten sarıyor. Günün yorgunluğunu atmak için birebir. Saçma şeylere gülmek terapi gibi biraz 😂 Sen en çok hangi bölüme patladın?