Aşırı sinir bozucu geliyordu, sırf Mahmut Tuncer için izledim baya sardı 😅 diğer bölümler böyle güldürmez büyük ihtimalle. Bu arada, ülkede şu tarz insanların ünleniyor olması baya sinir bozucu, resmen "deliliğin" ve "düşük ıq" olmanın ünlü ettiği devirdeyiz...
İlk başladığında çok gülmüştüm izlerdim başkalarını da izletirdim kendimle yetinmeyip ama artık eskisi gibi izlemiyorum türkiye ne kadar ş! lak varsa toplayıp alay konusu etmesi artık irite gelmeye başladı
Kırıkları izlerken burada hayalinsoru açıp ya da varmış olmuş gibi düşünenler geliyor aklıma aha diyom binlerce var bunlardan ve kötü yani onlar normal saniyormus kendini şimdi anladım sordukları sorular da hep ciddi olmalarını🤣
Ülkenin IQ seviyesini belli eden ahmakça bir problem. Oradaki tek zeki insan Hayrettin. Çünkü insanların IQ'suzluğunu kullanarak çok güzel para kazanıyor.
Ben de ilk başta “bu ne ya” diye kapatmıştım, sonra bir bölümde denk geldim, fark etmeden yarım saat izlemişim. 😅 Tam olarak zeka ürünü bir mizah değil, daha çok kaos izlemeyi sevene hitap ediyor bence.
Mahmut Tuncer’li bölüm hakikaten ayrı komikti, orada da jenerasyon çatışması komik geliyor bana. Ama şu kısmına katılıyorum: her önüne gelenin “ünlü” olması, saçma sapan tiplemelerin idol haline gelmesi biraz iç burkuyor. Eğlenirken bile “bu noktaya nasıl geldik” diye sorguluyorum. 🙃