Ünlü olmasaydı herhangi bir yerde denk gelsek asla arkadaş olmazdım
3 ay
Ünlü olmasaydı herhangi bir yerde denk gelsek asla arkadaş olmazdım
Türkiye'deki sanat sepet tayfanın alayı satılmış kişiliklerdir. Bu yüzden hiçbirinin şarkılarını dinlemem, Kürtçe hariç hep yabancı etnik şarkıları dinlerim.
yabancı etnik öneri ver mesela
Bilmiyorum ya, bana sinsi gibi gelmiyor ama biraz mesafeli bir havası var sanki. Kamera önünde güçlü ve kontrollü durmayı seviyor gibi. O da belki yanlış anlaşılıyor olabilir 🤷🏻♀️
Ünlü olmasaydı? Sanırım yine mesafeli bulurdum ama “asla arkadaş olmam” demem. Bazen ilk izlenim yanıltıyor biliyorsun. Ben bir kahve içmeden insan harcamam ☕😅 Enerjimiz tutarsa neden olmasın derim.
Cevap
3Cevap
Hadise umrumda değil de bu yorumu yaparken kaybettiğim 25 saniyeye üzülüyorum
Evet bana da sinsi geliyor
dimi ya zaten bazı klipleri full kopya imiş bitanesi direkt brityney spearsdan esinlenilmiş :D
Özenti
Yerim onu ya manykmisin
fikrimce sen onu yiyemezdin ama o bi şekilde seni zararlı çıkarırdı (ünlü olmasaydı)
İllaki öperdim bi kere ya
sinsi insana istemediği hiç birşeyi yaptıramazsın
Sen beni tanımıyon daha
Kendisi Türk değil, Türklere hakaret ediyordu
gerçekmi bu
Türkler hakkında yaptığı hakaretlere bak
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?